What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB - 138 in 1 MVS multi cartridge

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Noem me een softie, maar ik vind Twinkle Star Sprites een te gekke game, veel gespeeld afgelopen zaterdag.

Heeft iemand toevallig een 138 in 1 multicartridge liggen (compleet met interface board uiteraard), voor een redelijke prijs?
 
Helemaal geen softie, is een fantastische game! Als ik wat weet laat ik het je gelijk weten ouwe reus ;)
 
ckong, ik heb net de 120 in 1 besteld voor die game!!! die was 66 dollar bij excellentcom.net
die 138 in 1 zit weer een raar snoertje tussen, daarom de 120 in 1.
Ik had al de 168 in 1 maar daar zat die inderdaad niet op.
btw..Sphere en I hebben nog even doorgegamed en de wiki nog effe erbij gepakt en we hebben
het nu nog veel beter door. In het begin gingen we nog elkaar aanvallen ontwijken maar je moet ze
juist terugkaatsen en dan worden ze steeds sterker.
Als je er weer een keer bent op vrijdag....... ..... game on!

De orginele cart is onbetaalbaar geworden.
 
Ja Twinkle Star is vet! Het is een verbazingwekkend taktisch spel als je de katten, wolken, hartjes en elfjes weg denkt hehe.

Maar dat wordt dus binnenkort een officieus Nozomi 3 mans toernooi? :D
 
Bjt":dz3e0wdx said:
Lol. :D Het was dus een goed idee, dat ik de game had mee genomen.
Hierbij doe ik een donatie om een Super 120-1 Neo geo Card bij de Ngc te krijgen. Mvg. Bjt

Vette shit Bernard! 8)
 
Bjt":etvzsw13 said:
Ik heb twee besteld. Iemand anders de tweede 120-1 Mvs?

Jammer, de 120 in 1 heeft Viewpoint niet. Ook een topgame. Maar is het mogelijk om voor mij de 138 in 1 te bestellen (Quanta Costa?), dan kunnen we de verzendkosten delen? En wellicht hebben anderen ook interesse in een multicard.
 
Ik wil ook een multicard bestellen en een 60 in 1

Hou wel rekening met de douane, als je eruit wordt gepikt, komt er nog een kwart bij de prijs, incl verzendkosten

die 138 in 1 kost 75$ trouwens
 
Erik hou er wel rekening mee dat bij die 138 je elke game met een laadscherm en zo zit, kan me wel herinneren dat ik niet zo gecharmeerd was van die cart en Viewpoint is niet zo prijzig, koop je die gewoon los hehe

Je kan trouwens toch ook gewoon en PC erin knallen met dan alles, ben je helemaal klaar en heb je gegarandeerd alles ;)
 
Psykick":36zzie9r said:
Je kan trouwens toch ook gewoon en PC erin knallen met dan alles, ben je helemaal klaar en heb je gegarandeerd alles ;)

Oh ja joh, een PC in je cab? Hoe werkt dat dan? Ik heb wel eens van Meem gehoord, is dat wat? LOL

Nee joh, grapje, weet ik ook wel, maar zo'n multicartridge is gewoon lekker makkelijk.

Bernard, als het aanpassen van de order niet lukt, wat moet dan een 120 in 1 kosten? All in.
 
ckong":3fmxy5im said:
Psykick":3fmxy5im said:
Je kan trouwens toch ook gewoon en PC erin knallen met dan alles, ben je helemaal klaar en heb je gegarandeerd alles ;)

Oh ja joh, een PC in je cab? Hoe werkt dat dan? Ik heb wel eens van Meem gehoord, is dat wat? LOL

Nee joh, grapje, weet ik ook wel, maar zo'n multicartridge is gewoon lekker makkelijk.

Bernard, als het aanpassen van de order niet lukt, wat moet dan een 120 in 1 kosten? All in.

Haha, is ook veel makkelijker, maar ja je weet het nooit natuurlijk ;)
 
Bjt":215aw4nn said:
Lol. :D Het was dus een goed idee, dat ik de game had mee genomen.
Hierbij doe ik een donatie om een Super 120-1 Neo geo Card bij de Ngc te krijgen. Mvg. Bjt

Bernard geef nog even je reknr, dan maak ik ook nog wat over.... dan doneer ik een beetje mee.

@ the rest..Twinkle Star Compo is on!! :-)
 
bring it on!!!!!!!

maar ook coop met Zupapa,Nam75,Neo Mr Do.
 
1tumblr_lgp6q5NhE21qcjtu8o1_500.gif
 
Bjt":nn4pkm1v said:
WTB - 138 in 1 MVS multi cartridge is niet echt meer een Wtb Topic voor Ckong :|

Dat klopt, maar ik weet wat ik ga doen, ik bestel hem begin volgend jaar bij Excellentcom.
 
Handig die lijst, ik dacht hoe hoeger hoe meer, maar sommige games staan niet op hogere mvs cards. Toch is kijken welke games ik mis...............
 
Anunaki":2d5ow1dl said:
Heb je gevraagd of ze er 20$ op willen zetten?

Beetje offtopic; bij al mijn pakketjes wat ik koop uit zulke landen is het altijd gift en onder 35 dollar :P
 
Back
Top