doc81
Combo Keeper
Leuk man, ik heb het nog niet gezien ik wil wel mee.
Maandag 24 ste of donderdag 27ste kan ik zeker. De rest van de dagen zou ik ook kunnen mits ik rond 21:45 op den haag centraal kan zijn, dit in verband met nacht diensten die ik draai vanaf 22:30 pm.
Laat maar weten als het nod door gaat of als het doorgegaan is.
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maandag 24 ste of donderdag 27ste kan ik zeker. De rest van de dagen zou ik ook kunnen mits ik rond 21:45 op den haag centraal kan zijn, dit in verband met nacht diensten die ik draai vanaf 22:30 pm.
Laat maar weten als het nod door gaat of als het doorgegaan is.
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk