Psykick
Loop Survivor
Nou jongens na het grote succes van het afgelopen event leek het ons wel leuk om nog even na te minglen onder het genot van een bezoek aan de lang verwachte (nerdalert) kaskraker "Wreck it Ralph"
Het is gewoon het leukst als we dit gaan bekijken met zoveel mogelijk Nozomimembers as possible.
Volgende week ergens leek ons een prima optie, zo voor de kerst nog of mss wel dit weekend. Voor mij persoonlijk maakt het niet echt uit welke dag het is, doordeweeks is over het algemeen wel rustiger. Nu lijkt het mij het beste als we hem gaan kijken in Pathe de Kuip, omdat dit volgens mij het meest Centraal ligt voor het overgrote deel van de members. We kunnen ook Utrecht of zo kiezen, als dat voor de grootste opkomst zorgt. Denk eens even mee zou ik zeggen en plaats alvast even welke dag je het beste schikt en de dichtsbijzijnde locatie, kunnen we een beetje gaan puzzelen en uiteindelijk voor de best mogelijke dag en locatie gaan! Cheers!!
Het is gewoon het leukst als we dit gaan bekijken met zoveel mogelijk Nozomimembers as possible.
Volgende week ergens leek ons een prima optie, zo voor de kerst nog of mss wel dit weekend. Voor mij persoonlijk maakt het niet echt uit welke dag het is, doordeweeks is over het algemeen wel rustiger. Nu lijkt het mij het beste als we hem gaan kijken in Pathe de Kuip, omdat dit volgens mij het meest Centraal ligt voor het overgrote deel van de members. We kunnen ook Utrecht of zo kiezen, als dat voor de grootste opkomst zorgt. Denk eens even mee zou ik zeggen en plaats alvast even welke dag je het beste schikt en de dichtsbijzijnde locatie, kunnen we een beetje gaan puzzelen en uiteindelijk voor de best mogelijke dag en locatie gaan! Cheers!!