Mee eens. Heb het een jaar gespeeld, uiteindelijk een tijdje op lvl 80 rondgelopen. Echter het constante raiden, grinden en door reeds bekende dungeons lopen, werd me op een gegeven moment te saai. Maar zeker leuk genoeg om een tijdje te doen.ne0":15la0nkj said:Het komt allemaal op hetzelfde neer, grote timesink maar heeft ook wel wat.
Niet mee eens, al kom je er inderdaad niet met een kwartiertje hier en daar, 8 uur per dag vrije tijd heb ik al een hele tijd niet meer met een baan, een vrouw en 2 kidsIs allen leuk voor studenten en mensen die 8 uur per dag over hebben om hierin te steken imho.
daarbij heb ik ook nog een gezin en een echt leven.
Psykick":2l78pjwk said:ik heb niet nog meer nerds om me heen nodig dan dat ik al gewend ben op Nozomi en ArcadeOtaku, daarbij heb ik ook nog een gezin en een echt leven.
Succes met je quest!
Da Dude":2n8mcg74 said:Tuurlijk kun je die stallen.
ik heb plek in me schuurtje.
hoe zwaar is die? dan weet ik het zeker.
Gisteren voor het eerst gespeeld, en als human was ik snel klaar. Een Undead aangemaakt, en dat is al weer leuker.
graphics zijn niet meer up to date, maar de manier van hoe de karakters getekend zijn is heel vet.
Wat quests gedaan, en je wil wel steeds verder.
ik vind alleen dat je moet kunnen sprinten ipv rennen. want dat lopen van a naar b duurt me te lang.
(ik zit stiekem op de Warhammer 40.000 MMORPG te wachten).
Da Dude":ysdmgwia said:Mijn vrouw hoeft denk ik niet bang te zijn dat ik hooked raak aan wow.