What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Work in Progress

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Mijn eerste 'Pachislo' Sky Love (SNK).BJ 2007 ding is nog hagelnieuw 8)
Altijd graag al een Pachislo willen hebben en geeft zeker meer sfeer in de gameroom, ook altijd leuk om even een spelletje te doen want er gebeurt zoveel in het lcd scherm dat het zeker leuk is een jackpot etc. te halen.
Haalt het lange na niet bij een Candy Cab maar is zeker leuk om er 1 te hebben :)
Wat zijn die gokkasten hier in europa dan ook lelijk, log en saai!
img4870r.jpg

img4869t.jpg

img4879d.jpg

img4880r.jpg

Komt ook zeker nog een 'Pachinko' bij want deze zijn ook erg leuk 😉
 
De Blauwe voor de ''Aero'':
img4890jk.jpg

En de Rode voor m'n ''New Astro'':
img4892.jpg

Totaal plaatje:
img4896v.jpg

:D

Die blauwe is echt geschikt voor de Aero want deze is net iets lager.Dit jaar word ik wel flink verwend door de Kerstman 😉
 
Ziet er allemaal erg strak uit Marc en ook leuk om te zien dat je het laatste gaatje met een Pachinko (of hoe je die dingen ook noemt) heb opgevult.
Krukjes zien er ook goed uit trouwens. Wel lekker heh als je zo dicht bij het vuur zit. :)
 
goatboy":vuq9u4es said:
Ziet er allemaal erg strak uit Marc en ook leuk om te zien dat je het laatste gaatje met een Pachinko (of hoe je die dingen ook noemt) heb opgevult.
Krukjes zien er ook goed uit trouwens. Wel lekker heh als je zo dicht bij het vuur zit. :)

Ja lekker opgevuld he, nu nog een Pachinko aan de andere kant en dan is het helemaal af 8)
Zeker een voordeel dat ik dicht bij de bron zit maar aan de andere kant doe ik er ook veel voor en gaat aardig wat vrije tijd inzitten.Maar je zult me zeker niet horen klagen want het is gewoon hartstikke leuk om te doen allemaal :)
 
Een pachinko kun je alleen niet spelen als je kinderen op bed liggen :-) Die dingen maken echt een kabaal :-)

Ziet er allemaal eeerrrrgggg goed uit, Marc..!
 
Nog even een kleine bonus ge'upload van m'n Pachislo.(echt meer tokens nodig :twisted: )

En XEXEX :D
img4910.jpg

img4905e.jpg
 
Kick ass, Xexex. Prachtige game. Ik heb de PCB ook, had helaas problemen met het video signaal, geen beeld. Schijnt vaker voor te komen bij dit type Konami boards. Maar ik zie dat jij er gelukkig geen last van hebt.

Ik was het blindspelen al snel zat :D :D Dus het board is nu weg ter reparatie.
 
Van alles wat:

Boxed Mario figure 35 cm, Mario fire, Turtles in Time (sfc), Super Turrican (sfc), Mario Kart compleet N64, Starwing compleet N64, Mr.Driller II pcb board en 15 ST-V Carts.
img4927x.jpg
 
Japan en er zit geen Radiant Silvergun tussen hoor 😉
Veel minder prettige games en 6 games die het houden wel waard zijn.
 
Leuke aanwinten weer Marc. Benieuwd toch wel welke stv's het zijn. Columns toevallig en een TerraD ?
 
Back
Top