What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

wireless xbox1 / ps2

RoOd

Shmup Veteran
Heren,

is er iemand die een wireless optie heeft op zijn xbox1/ps2
Ik weet dat er speciale bridge apparaten zijn maar ik vind minimaal 80 euro gewoon te duur daarvoor en te beperkt. (maar 1 aansluiting mogelijk)
Nu kan ik wel een draadloze hub/router kopen maar ik zoek iets kleins en het lieftste zonder een extra poweradapter natuurlijk.

ben dus op zoek naar een oplossing die ik waarschijnlijk niet kan vinden maargoed ik denk ik vraag het ff aan jullie :D

opties die ik gevonden heb maar te duur vind of onhandig

LINKSYS WET 111
wet11v2.jpg

ASUS WL330
asus330g_200.jpg

Eigenlijk wil ik dit maken maar dat ding is ook te duur. is wel de coolste oplossing die ik kan bedenken:
http://www.i-hacked.com/content/view/223/62/

Ik heb ook een wireless bridge van Linksys .. de Linksys G-adapter ofzo .. dus puur voor games eigenlijk

Ik heb em altijd gebruikt voor de Xbox 1, PS2 en nu voor de 360.

Werkt prima!

ik zoek ook zoiets.

Maar je hebt dan niets nodig, behalve (wired) breedband internet? Want met een router had ik gekut. Ik heb het ook alleen nodig voor de 360.

R-Type":1rc7flfr said:
ik zoek ook zoiets.

Maar je hebt dan niets nodig, behalve (wired) breedband internet? Want met een router had ik gekut. Ik heb het ook alleen nodig voor de 360.
voor de 360

wireless%20network%20xbox360.jpg

Ja, maar is daar geen goedkope third party van? Want die prijs is echt lachwekkend.

En ik heb dus geouwehoer met mijn router, voldoet slechts een accespoint op de PC ook om met die bridge te connecten?

Weet ik niet .. ik heb wel een Linksys wireless router icm de bridge

R2-2D":189xyrxq said:
Niet om te zeiken of zo , maar wat heeft dit met arcade te maken ?

mjah het had ook niks met videogames of old school te maken ...
off topic is het ook weer niet. Over Japan algemeen gaat het ook niet...

misschien moet het videogames forum maar gerenamed worden naar videogames en hardware :P

Ken, move jij deze post dan even aangezien jij de enige bent die dit kan?

Back