A
Anonymous
Guest
De gameplay van PES/WE is altijd heerlijk vertrouwd en veranderd alleen in kleine details, zoals in het laatste deel bijv. Een snelle vrije trap nemen door twee schouderbuttons in te drukken. Is wel weer leuk.
Vind alleen dat ze in de recenter delen de scheids wel zeikeriger hebben gemaakt.
Ventjes vallen over de eigen poten, lijkt het soms.
Zeker van de realiteit afgeleid :?
Vind alleen dat ze in de recenter delen de scheids wel zeikeriger hebben gemaakt.
Ventjes vallen over de eigen poten, lijkt het soms.
Zeker van de realiteit afgeleid :?