DAY
TATE Mode Pilot
Gebruikt iemand Windows Vista en is het wat? Heb het idee dat het vooral een nieuwe interface is. Ook wordt er erg vaak geschermd met DX10 voor games, maar wil je eigenlijk daar Vista voor gaan gebruiken moet je ten eerste een nieuwe videokaart van 500 + euro kopen plus dat al die effecten mij eigenlijk niet echt opvallen in een game.