Ken":37jhcx0u said:Wat een kick ass game, het zijn er niet veel op de Wii U maar kwaliteit over kwantiteit any day of the week.
Mart":2dlkj1xp said:Shit !!!
Nou moet ik dus wéér een console kopen.
hotshot123":31nrzlz5 said:Ik ben nu ook de trotse bezitter van de Wii U
Wat voor mij de reden was om hem te kopen was
Mario Kart 8 , wat een geweldig spel
Ik had voor me verjaardag van diverse vrienden geld gekregen,
En ik liep al een tijd met het idee rond om er 1 aan te schaffen
Hier totaal geen spijt van gehad, en super Mario bros er gratis bij gekregen ,
Die je via een code kon downloaden
Ik hoop alleen dat er in de toekomst nog meer mooie games uitkomen voor de Wii U