Digital
Regular Player
Totaal geen irritatie gehad. Niet vanwege een nieuwe verliefdheid of whatever, het was al 2 weken bekend dat de laadtijden/updates lang duurde dus heb m'n tijd nuttig besteed ipv naar de laadbalk staren.
Daarnaast, voor Nintendo is dit een nieuwe ballgame en hebben niet de online/software-ervaring van bv. een Microsoft. Het is allemaal wel logisch te verklaren dus mijn inziens heeft het geen zin hierover te klagen.
Daarnaast, voor Nintendo is dit een nieuwe ballgame en hebben niet de online/software-ervaring van bv. een Microsoft. Het is allemaal wel logisch te verklaren dus mijn inziens heeft het geen zin hierover te klagen.