What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wii disc error

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Vandaag dus de wii gekocht maar heb nu al 3 keer een disc error gehad, is dit normaal of ...
 
Ken":2mnm58tf said:
Nee, gelijk terugbrengen en geld terugeisen of een nieuwe Wii.

gvd, heb ik weer :twisted:
Maandag maar meteen omruilen, maakt dan trouwens ook een tikkend geluid.
Doet het trouwens niet altijd.
 
is er al een soort regio-vrije mod/disc etc. voor de wii? ik wil sowieso een usa wii, ma ook jap games erop spelen.
 
Weet wel dat er een disc is die er voor zorgt dat je import gamecube games op je Wii kunt draaien.
 
Nee sorry ik doe er zelf niet aan, heb het alleen gehoord van iemand die het zelf heeft laten doen.
 
Ken":1w5py51q said:
Nee sorry ik doe er zelf niet aan, heb het alleen gehoord van iemand die het zelf heeft laten doen.
Ik ken ook wel iemand die het doet, maar dit soort dingen zijn hier op het forum toch niet van toepassing :?:
 
Ik zou niet weten waarom niet. Ik vind het altijd zo hypocriet op een forum te lezen dat zelfs het praten over modden al een ban waard zou zijn. Ondertussen doet iedereen het en Europa heeft het zelf in de hand gehad al die jaren en er nooit wat aan gedaan. Pal bleef inferieur aan NTSC en daarom heb ik ook altijd gemod. Een Wii mod ik niet, maar ik kan mensen met een beperkt budget best begrijpen dat ze het wel doen met huidige prijzen van games, en zeker van het beperkte Wii niveau.

Censuur doen we hier niet aan.
 
Dat modden is toegestaan begrijp ik, maar ik denk dat we langs elkaar heen lopen met wat ik eigelijk bedoel 😉
Mensen in mijn omgeving verklaren me soms voor gek dat ik de games gewoon koop en niet gewoon m'n Wii (voorbeeld) gewoon voorzie van een chip en de games gewoon van het internet download.
Maar om hier nu heel diep op in te gaan is ook niet echt van toepssing in dit topic.
 
Nou vandaag m'n nieuwe Wii binnen.
Meteen getest en niks geen vastlopers meer of rare drive geluiden.
Ik was de eerste volgens hem die terug kwam met een Wii en hij vroeg ook nog of ik er mee gegooid had :shock:
Wat een vraag...maar hij doet het nu ieder geval goed, Mii so Happy :D
 
Wat zei je, nee ik heb er niet mee gegooid maar als jij nog zo'n domme vraag stelt wil ik het wel eens proberen tegen je smoel aan! Wat een eikel zeg.
 
Baki":1eioa68v said:
Wat zei je, nee ik heb er niet mee gegooid maar als jij nog zo'n domme vraag stelt wil ik het wel eens proberen tegen je smoel aan! Wat een eikel zeg.

Altijd mooi als Wim een van z'n uitbarstingen heeft. What would Chuck Norris do?
chuck-792705.jpeg
 
Ken":2zq34l9c said:
Baki":2zq34l9c said:
Wat zei je, nee ik heb er niet mee gegooid maar als jij nog zo'n domme vraag stelt wil ik het wel eens proberen tegen je smoel aan! Wat een eikel zeg.

Altijd mooi als Wim een van z'n uitbarstingen heeft. What would Chuck Norris do?
chuck-792705.jpeg
Voor de grap moet je een keer tegen een chinees zeggen dat Chuck Norris beter is dan Bruce Lee. Dan wordt het matten :lol:
 
Back
Top