ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Nozomi-ers,
De laatste tijd is er wat wrijving ontstaan tussen verschillende forumleden. Waar dat aan ligt weet ik niet, maar je merkt inderdaad dat er een bepaalde mate van verharding is sinds een aantal maanden. Op zich prima, maar je merkt wel dat dit de sfeer niet altijd ten goede komt terwijl het voorheen altijd bijna brabants gezellig was!
Ik denk dat we in elk geval niet elkaar persoonlijk moeten gaan aanvallen/beledigen. Als je een keer een domme aktie uithaalt een schop onder je reet krijgen is prima, maar zoals ze in cursussen altijd zo mooi zeggen: Hard op de zaak, zacht op de persoon. Klinkt misschien een beetje als gebitch van mij en de mensen die hier al jaren zitten weten best wie wel eens direct uit de hoek kan komen, maar het zou jammer zijn als nieuwe forumleden worden afgeschrokken terwijl er juist zo'n mooie groei in zat!
Het zou mooi zijn als we elkaar op 15 december allemaal weer de hand kunnen schudden met een biertje erbij, wieder gutmachen en een lekker potje gamen, en dat we de sfeer die op de events altijd hangt daarna weer kunnen doorzetten op het forum. Net als vroegah! Goed streven toch?
De laatste tijd is er wat wrijving ontstaan tussen verschillende forumleden. Waar dat aan ligt weet ik niet, maar je merkt inderdaad dat er een bepaalde mate van verharding is sinds een aantal maanden. Op zich prima, maar je merkt wel dat dit de sfeer niet altijd ten goede komt terwijl het voorheen altijd bijna brabants gezellig was!
Ik denk dat we in elk geval niet elkaar persoonlijk moeten gaan aanvallen/beledigen. Als je een keer een domme aktie uithaalt een schop onder je reet krijgen is prima, maar zoals ze in cursussen altijd zo mooi zeggen: Hard op de zaak, zacht op de persoon. Klinkt misschien een beetje als gebitch van mij en de mensen die hier al jaren zitten weten best wie wel eens direct uit de hoek kan komen, maar het zou jammer zijn als nieuwe forumleden worden afgeschrokken terwijl er juist zo'n mooie groei in zat!
Het zou mooi zijn als we elkaar op 15 december allemaal weer de hand kunnen schudden met een biertje erbij, wieder gutmachen en een lekker potje gamen, en dat we de sfeer die op de events altijd hangt daarna weer kunnen doorzetten op het forum. Net als vroegah! Goed streven toch?