What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wie helpt me aan een complete Neo Geo MVS collectie?

wil je zeggen dat je Twinkle star sprites orgineel hebt?? voor rond de 400 euri?? bijv..

Sp33dFr34k said:
Wat een crapgames die je nog zoekt haha. Maar respect als hierna je set compleet is!
Haha ja het zijn zeker niet de beste en veelal alleen in het Japans maar toch leuk om compleet te hebben :)

waiwainl said:
Helaas heb ik die niet, anders had ik ze per koerier naar je gestuurd!
I know it's a long shot maar thanks man :)

Da Dude said:
Wauw, dan compleet??? Je moet gewoon dan een keer foto's delen. Zal een leuke stapel zijn :-)
Zal ik is doen. Het is idd een aardige stapel of eigenlijk een kast vol :)

3 gevonden dankzij Martijn van Japangaming.nl :)

Mahjong Kyoretsuden
Quest of Jong Master
Quiz Meitantei Neo & Geo

Nog 2 te gaan.

Oeeh spannend - almost completion :dance:

tumblr_nd35neloJ71rqfhi2o1_500.gif

Binnenkort in het Nationaal Videogame Museum: De volledige MVS collectie :shock:

cthulhu <----- just what he said!!!! 👏 👏 tof man! Hoop dat je foto's gaat maken van je collectie en dat je ze hierop op de forum zet :D

En hier is dan de foto 8)

2lwknie.jpg

Alle officieel uitgebrachte games zijn origineel. Sommige labels zijn echter wel ooit vervangen.

Verder zitten er een aantal niet officieel uitgebrachte games en zelfgemaakte conversies van prototypes tussen.

Back