d
Shmup Veteran
Mijn psn is DanielPlatinOm.
In het verleden is er wat getrash talked omdat ik Hokuto no Ken best uitgebreid/technisch vond. Toen werd er heel lullig gedaan. Nu is de tijd om te zien wie er echt mans is!
LET'S ROCK! 8)
Voor diegenen die het niet weten het is een Arc Sys fighting game, nu al underrated. Heel simpel gemaakt. SFII achtig. Speelt super reactief
.
Game is cheap en regiovrij. Als iedereen nou deze game haalt kunnen we vet online bashen. Zijn er Nederlandse fighting forums?
In het verleden is er wat getrash talked omdat ik Hokuto no Ken best uitgebreid/technisch vond. Toen werd er heel lullig gedaan. Nu is de tijd om te zien wie er echt mans is!
LET'S ROCK! 8)
Voor diegenen die het niet weten het is een Arc Sys fighting game, nu al underrated. Heel simpel gemaakt. SFII achtig. Speelt super reactief
Game is cheap en regiovrij. Als iedereen nou deze game haalt kunnen we vet online bashen. Zijn er Nederlandse fighting forums?