Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Ik heb dit ook (in het Engels weliswaar) gepost op het killercabs forum.
Wie is er van plan dit jaar naar Japan te gaan, en dan hebben we het waarschijnlijk rond de periode van de Tokyo Game Show, zoals Gameholic al in zijn TGS 2006 topic aangaf. Het lijkt me extreem cool om in Tokyo met wat Killercabs en Nozomi members te gaan knallen in HEY Taito, om vervolgens door te gaan naar obscure barretjes in Tokyo en er een bizarre meeting van te maken. Dus niet je standaard 'zet een paar tv's neer en drie zakken chips, everybody happy', maar een fucking meeting in Japan met een stel echte dedicated hardcore enthousiasts.
Dus, ben je van plan te gaan laat het weten hier! En mocht je niet gaan maar het je toch een cool idee vindt, mag je dat ook zeggen dan sturen we tegen die tijd wel een paar foto's en een bierviltje. Bovendien wil ik ook nog eens nadenken over een Nozomi meeting in Nederland, dan zal het wel al snel samenvallen met de jaarlijkse Segaforum/Segaonline meeting of iets dergelijks, maar toch lang niet iedereen zit daar.
Ideetjes anyone?
Wie is er van plan dit jaar naar Japan te gaan, en dan hebben we het waarschijnlijk rond de periode van de Tokyo Game Show, zoals Gameholic al in zijn TGS 2006 topic aangaf. Het lijkt me extreem cool om in Tokyo met wat Killercabs en Nozomi members te gaan knallen in HEY Taito, om vervolgens door te gaan naar obscure barretjes in Tokyo en er een bizarre meeting van te maken. Dus niet je standaard 'zet een paar tv's neer en drie zakken chips, everybody happy', maar een fucking meeting in Japan met een stel echte dedicated hardcore enthousiasts.
Dus, ben je van plan te gaan laat het weten hier! En mocht je niet gaan maar het je toch een cool idee vindt, mag je dat ook zeggen dan sturen we tegen die tijd wel een paar foto's en een bierviltje. Bovendien wil ik ook nog eens nadenken over een Nozomi meeting in Nederland, dan zal het wel al snel samenvallen met de jaarlijkse Segaforum/Segaonline meeting of iets dergelijks, maar toch lang niet iedereen zit daar.
Ideetjes anyone?