What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Where the DJ's at?

Wombat

TATE Mode Pilot
Ik weet dat wij minimaal nog een andere DJ in ons midden hebben, maar vroeg mij af wie hier nog meer DJ'ed in zijn vrije tijd of professioneel?

Zelf draai ik nu zo'n 10 jaar, begonnen met Vinyl en uiteindelijk (vrij laat) overgestapt naar CDJ's.

Dus mede Nozomi DJ's laat jullie horen, ben benieuwd :D
(Nieuwsgierig naar mijn muziek? Check dan mijn laatste mix hier 8))
 
Mijn zoon heeft een basis setje, waarmee hij wel eens bezig is. Ikzelf niet iig.
Vroeger op mijn amiga maakte ik wel muziek voor mijn techno en gabbervrienden.

Ik luister liever metal en heb een tijd in een band gezeten als zanger/scheeuwer :character-beavisbutthead:
 
Ik verzamel alleen vinyl. Vriend van me maakt zelf beats. Sommige zijn ook gebruikt in de NL underground hip hop scene.
 
Abc123":2g19zp10 said:
In welke band?

Noizomed. Lang geleden. Wat optredens gedaan, en misschien dat de bassist nog wat op tape heeft. 4 jaar gewoon lol gehad. 14 eigen nummers. Geen DJ btw. 😉
 
@Da Dude, zo dat kan geen toeval zijn Noizomed... *insert coin* halverwege de gig ;)
@Baki, tof! Hip-Hop is flink aan het terugkeren naar de dansvloer overigens en main stream EDM (werd tijd) levert in.
 
Noisomed was het (door nozomi schrijf ik vanalles met een Z :D ) .
Noisome betekend walgelijk, en rond die tijd zagen we in de aardschok dat er al een band zo heette.
Toen hebben we er maar een D achter gezet (zoals Entombed). Noisomed :vomit: :mrgreen: :mrgreen:

hahahaha HAd dat daar nog helemaal niet aan gedacht noisomed / nozomi.

Onze nummers hadden titels als:
Fuck you all.
Killer Goldfisch
Fucking Racists
It feels great to masterbate
en ga zo maar door
 
Was vroegah rap dj. Nu af en toe house. Heb zelf helaas geen set up thuis staan. Lijkt me wel heel vet om een (portable) dj booth te bouwen thuis voor vinyl en cd/mp3. Maar ja, ik kan niet elke hobby financieren, hehe.
 
Hey D, neem je toch een app op je tablet ;-)


Een voorloper van Kutschurft begrijp ik?
neee, zeer zeker niet

Nou we waren een punk/hardcore/death metal band. Dat was omdat ieder een totaal andere muziekstijl luisterde toen we begonnen.
En met onze teksten schopten tegen alles aan. Religie, overheid, rasisme, eenzaamheid en wat we leuk vonden: Skateboarden, hangen, feesten en vrouwen.
Ik zat net wat teksten te lezen, maar kan bij sommige de muziek niet meer herrinneren.
Killer Goldfish ging over een goudvis in zijn komt die droomde over wereld overheersing. Top nummer!

Verder hadden we deze nummers geschreven: Fuck you all, It feels great to masterbate, Religion, Hatred, Hanging around, Fucking Racists, Achievement, So stand up..., Alone and Bored, Society, My Bitch, Pist Off, Kate, Greetings From.... lekker duidelijk verhaal dus ;-) Hey, dat was bijna 20 jaar geleden.

Deze PA hadden we gekocht met 2 JBL TR 225 speakers, en 2 JBL Bassspeakers (daarom tegenwoordig licht last van oorsuizen:

spirit-powerstation-1200.png

(ik kwam de bon nog tegen van Feedback Rotterdam
Geen DJ set, maar kan een DJ zeker waarderen toch?
 
Gaaf man! Die PA is zeker bruut, respect voor diegene die functie weet te halen uit die één-miljoen-miljard knopjes ;)
 
Da Dude":36stdfnp said:
Onze nummers hadden titels als:
Fuck you all.
Killer Goldfisch
Fucking Racists
It feels great to masterbate
en ga zo maar door

Ik zie het al: Liedjes met betekenis. Diepgaande nummers. :mrgreen:
 
Back
Top