What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Welke onderdelen voor cp?

Tja wat is goed?! Is toch iets persoonlijks.... Ik kan zowel met Sanwa, Seimitsu als Happ stick goed overweg... ze hebben allemaal hun eigen voor en nadelen.

Over die buttons.... Ik denk dat jij de 'klik' mis en volgens mij ga je die niet voelen in Japanse knoppen.

Bestel anders gewoon 1 knop van een soort om te voelen.
 
Bigbadthomazzz":2as8bmuu said:
Rorsach stuurt me een happ knop :) eens kijken hoe dat voelt hehe

*KLIK!* *KLIK!*

Cherry toetsenbord, anyone? ;-)

Ik ben zelf meer van de seimitsu knoppen. Net als de Sanwa's geven die geen klik, maar ze bieden wat meer weerstand, zodat je niet zo 'trigger-happy' bent tijdens het gamen. Een Sanwa knop is erg gevoelig.
 
Ach, ik hou wel van gevoelige knoppen.

Heb eerlijk gezegd nog geen Seimitsu knoppen uitgeprobeerd. Volgende keer maar eens een zooitje meebstellen.
 
Waar bestellen jullie je knoppen eigenlijk? Moet nog wat zwarte hebben plus wat baltoppen (alles Sanwa), maar vind geen shop waar ze beide hebben..
 
Via Psykick, die zal vast snel weer een groupbuy-etje starten :)
 
Back
Top