legztec":86pl7u0s said:Een collega gaf me een guest account.
Ik had het nooit moeten proberen.....
World of Warcraft.![]()
Het kost me gruwelijk veel tijd en ik ben denk ik verslaafd!![]()
Ik denk dat ik maar een praatgoepje ga beginnen.![]()
maar daarvoor ben ik hier niet op het juiste forum.
Het zal wel komen omdat mijn kastje momenteel buiten werking is denk ik.
De enige remedie zit daar in namelijk.
NGBC
Valt toch wel mee de afgelopen week? 8)DreamerNL":2pwsvvny said:Ik denk maak maar eens een nieuwe topic aan om wat conversatie op gang te brengen hier
Ken":2ot4ytso said:Ibara en de nieuwe PES5 patch, wat een waardeloze footy is dat toch eigenlijk vergeleken met de oude Winning Eleven delen, heb me gisteren kapot zitten ergeren.
Verder zitten we zo'n beetje elke donderdag Halo 2 multiplayer te doen bij GWAR, nog even kijken of deze jongen dat gaat redden vanavond i.v.m. zeer irritante verkoudheid.