What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Welke Arcade games doen het goed bij een casual gamer

TheAddicT

Arcade Local
Hoi forumers,

Binnenkort heb ik met een vriend of 25 een feestje thuis. Je kent het wel, sta tafels in huis, koelkast gevuld met bier/wijn/cola... Zelfbediening, laptopje met mp3's c.q. Spotify op de keukentafel, chips, etc. Iedereen (M/V) tussen de 35 en 40.

Lijkt me geinig om mijn mame cab ergens in de kamer te zetten met een lijstje met "easy to get into" games... Wie weet welke old school games "makkelijk" liggen bij Casual gamers? Dus geen die hards, maar wel mensen die een beetje zijn blijven hangen in de 80's en 90's :lol:

Greetz
Matthijsss
 
puzzle games doen het ook altijd goed

mijn photoplay is altijd het meest populair bij gasten :mrgreen:
 
Pacman, tetris, donkey kong, diverse brawlers, gals panic (lekker fout en harig) hehe...
 
Hee Anunaki,

Wat voor Photoplay heb jij? Ik heb laatst een Photoplay 2000, zo'n een met lelijke bruine houtvineer gekocht voor m'n vriendin. Zit erover te denken om hem beetje simpel te pimpen met plakfolie en die goude T-molding te vervangen door zwart of wit ofzo.

Had liever een Photoplay Spirit of Master gehad, maar deze was stukken goedkoper. Dus nog geld over voor een keukenmachine :)
 
Heeft niets met het topic te maken Barry, take it to a pm of open een Photoplay topic (die overigens direct vernietigd zal worden) :mrgreen:
 
Was ik al bang voor Hasan, ah forget it :)
Wil niet dat als mensen later gaan Googlen naar Joeks dat ze in topics terecht komen over Photoplays..

Psykick":2fd5zj04 said:
Heeft niets met het topic te maken Barry, take it to a pm of open een Photoplay topic (die overigens direct vernietigd zal worden) :mrgreen:
 
Anunaki":jt3aj8rj said:
mijn photoplay is altijd het meest populair bij gasten :mrgreen:
Die dat na het spelen zullen bekopen met de dood. Neem ik aan.

:mrgreen:
 
Horizontaal neem ik aan?

R-type, Sexy Parodius, Bubble Bobble (two-player simultanious). Party on!
 
Jaren 80/90..?

Simpsons, Turtles, Moonwalker, Golden Axe, Contra, Xevious, Gradius, Metal Slug. Noem er maar even een paar die eenvoudig te spelen zijn (even los van moeilijkheidsgraad :-))
 
Back
Top