What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Welcome back!

Hoi allemaal. Zag dat het forum een update heeft gehad! Lang geleden zeg... Mijn interesse voor Retrogamen is weer aangewakkerd door de aankomende release van de 'nieuwe' AES. Gr Steven

Leuk om te zien dat jullie allemaal nog in de hobby zitten, toch best een aantal die niet actief waren op de Discord. Er zit dus nog actief bloed in de scene! :giggle:

Kun je ooit echt uit de hobby stappen? Mijn laatste trip naar Japan had ik zoveel van mijn wishlist gekocht en het besef dat ik zo weinig tijd heb om te spelen, zorgde ervoor dat ik even wat minder games ben gaan kopen en weer wat meer platen ben gaan verzamelen. Ik probeer nu meer tijd te maken om te spelen wat ik heb, maar het jeukt soms wel weer. Heb vorige week Arika's PS2 port van Espgaluda besteld, bijvoorbeeld. 😁

Hoi Kaneda, aangenaam.

Last edited:
Kun je ooit echt uit de hobby stappen? Mijn laatste trip naar Japan had ik zoveel van mijn wishlist gekocht en het besef dat ik zo weinig tijd heb om te spelen, zorgde ervoor dat ik even wat minder games ben gaan kopen en weer wat meer platen ben gaan verzamelen. Ik probeer nu meer tijd te maken om te spelen wat ik heb, maar het jeukt soms wel weer. Heb vorige week de Arika's PS2 port van Espgaluda besteld, bijvoorbeeld. 😁

Hoi Kaneda, aangenaam.
Klopt. Denk ik dat dat wel is met elke hobby. Vroeger enorm druk geweest met Warhammer 40k. Die hebby verkopen heeft mijn NAC bekostigd, en later de upgrade naar een NNC en veel mobo's en extra's voor mijn NNC.
Nooit spijt van gehad al mijn boardgames en enorme Chaos Space Marine leger te verkopen ervoor. Al had ik de laatste editie van SpacHulk moeten houden.
Af en toe koop ik toch een starterset. En nu ben ik begonnen met Kill team.
De liefde gaat nooit echt weg. Al moet ik er niet aan denken om weer een enorm leger te bouwen

Back