DAY
TATE Mode Pilot
Vandaag weer een dagje Scheveningen gedaan en was weer big fun. Tot mijn verrassing zag ik de 2player deluxe editie van outrun en ook twee nieuwe sega flightsim. Ik weet dat de pics wat wazig zijn, maar dat komt omdat ik mijn normale digicam was vergeten.

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12

Shot with N70-1 at 2007-08-12