What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Weer een dagje scheveningen

DAY

TATE Mode Pilot
Vandaag weer een dagje Scheveningen gedaan en was weer big fun. Tot mijn verrassing zag ik de 2player deluxe editie van outrun en ook twee nieuwe sega flightsim. Ik weet dat de pics wat wazig zijn, maar dat komt omdat ik mijn normale digicam was vergeten.


Shot with N70-1 at 2007-08-12


Shot with N70-1 at 2007-08-12


Shot with N70-1 at 2007-08-12


Shot with N70-1 at 2007-08-12


Shot with N70-1 at 2007-08-12


Shot with N70-1 at 2007-08-12


Shot with N70-1 at 2007-08-12


Shot with N70-1 at 2007-08-12
 
Je hebt me aangestoken met de pics :lol: binnenkort ga ik ook naar Scheveningen toe en zal ook eens dit jaar naar Almere toe naar Dooworld.
Jammer genoeg hebben ze daar qua fighting games zoals je zei alleen VF4evo.
 
Hier in Vburg hebben ze house of the dead 3 en 4, wat van die daytona race stoelen enzo. veel naomi ook.
 
damn dat ziet er goed uit, krijg meteen zin om te gaan. De eerste die ik zou willen spelen daar zijn afterburner en hotd4
 
Back
Top