What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wazig NAC PSU

waiwainl

Administrator
Staff member
Vandaag eindelijk weer eens stroom op de cab kunnen zetten voor wat gameplay - krijg ik een super wazig beeld (komt van de PCB).
Snel cab uit en toch nog maar een keer aan en toen deed ie het weer.
Doch, zodra de coin erin ging -hop- zwart beeld met wat gekke tekens.

Direct weer cab uit en deurtje opengetrokken - nog 1x dan die cab weer aan, zie ik dat de 5V op 4.42 staat!
Direct op 4.95 gezet en voila! Werkt als een trein.

Echter... ik heb al maanden deze PCB erin zitten en heb niet aan de 5V gezeten en ik zet ze altijd op 4.95(-isch) - hoe kan hij nu ineens op 4.42 staan? Zo'n NAC PSU gaat toch niet ineens minder stroom leveren over tijd? :|
 
Als de boel warm is zal het iets beter werken, en dit is 'oude' tech.
Ik vermoed dat de elco's van de psu wat aan het opdrogen zijn. Of op de game zelf.
Is dit een grote pcb?
 
Back
Top