What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Way back in the old school...op je i7

Zo, erg bedankt voor die link.

Echt supervet die G&W!
HAd vroeger die DK jr en Zelda G&W

Nu kan ik em weer beleven!!!! :D
 
Op de homepage stond net 'Plane and Tank'. Die heb ik origineel..! Hahaha! Briljant.
 
Ik heb vorig weekend twee G&W schoongemaakt van binnen en buiten. Wat een karwei was dat. Kleine lipjes, schroefjes, toetsjes etc. Staat nu te blinken in mn gameroom.

Is overigens geen offical version, had vroeger wel een echte Alien G&W. Die was "echt" en moet nog ergens zijn maar ik weet niet waar......
 
Plane en tank had me broer vroeger. ik had een spacegame, maar scherm kapotgegaan. Weet ook niet meer hoe die heette, je moest mannetjes opvangen met je ruimteschip.

En ik heb nog 3 nintendo G&W games liggen.
DK 1, DK2 en DK jr.
Maar het speelt makkelijker op de pc dan op het orgineel :lol:
 
Da Dude":oczolzab said:
Plane en tank had me broer vroeger. ik had een spacegame, maar scherm kapotgegaan. Weet ook niet meer hoe die heette, je moest mannetjes opvangen met je ruimteschip.

En ik heb nog 3 nintendo G&W games liggen.
DK 1, DK2 en DK jr.
Maar het speelt makkelijker op de pc dan op het orgineel :lol:

dit is gaaf :)
ik heb alleen de DK G&W gehad, maar wat had ik daar een lol mee! :D
 
Bedankt voor de link!
Inderdaad een grappige site, nooit eerder gezien zo'n emulatie.
Vraag me af of ze deze nog gaan aanvullen met de hele Nintendo Game & Watch collectie, zou mooi zijn!
 
Back
Top