R2-2D
1CC Aspirant
Omdat ik me al heel lang heb gestoord aan het gele plastic van mijn Nac heb ik het een tijdje geleden gebleekt in een badje van waterstofperoxide en wat vanish en water. Meteen er nog een vergeelde dreamcast casing en pc engine controller bij in gedaan.
Na een halve dag in de zon te hebben gestaan, was ik erg tevreden met het uiteindelijke resultaat.
Een aanrader.
Voor:


Na:


Zie 'm weer shinen:

Na een halve dag in de zon te hebben gestaan, was ik erg tevreden met het uiteindelijke resultaat.
Een aanrader.
Voor:


Na:


Zie 'm weer shinen:
