What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat zit er op dit moment in je cab(s)?

Sega New Astro City - Armed Police Batrider ver.B
Sega Blast City - Ibara
Sega Net City - Outtrigger
 
vind het geluid van de neo geo veel minder de jamma games kleinken wel geweldig
zal vast mee te maken hebben dat de 1 jaren 80 is en de ander jaren 90

Nee , dat heeft waarschijnlijk te maken met je illegale neo geo cart(hier wordt het geluid vaak op gecomprimeerd).
Of je neo geo staat op stereo ingesteld en je cab op mono , jamma is geloof ik over het algemeen mono.
Het geluid van de neo geo is over het algemeen beter dan jamma.
 
dan ben ik benieuwt hoe ik de neo geo kaart op mono kan zetten

bezit ook een nintendo hackboard
daar had ik een aparte kast voor gekocht maar daar kreeg ik hem niet netjes is beeld bleek beven en de kleuren erg slecht
in mijn jamma neo kast werkt het wel uitmuntend

raar
 
Mushi en Mushi :mrgreen:

DSCF4654.jpg
 
SNK SC19-4 heeft ST2, MS3, AF2 en PB
NAC heeft Puzzle Bobble 2x
Cyberlead heeft Tekken 3
Keyboardmania cab heeft Keyboardmania 1st mix
 
Casey120":2cmrgtks said:
DeathSmiles en Game Paradise .

DSCF3966.jpg

Ik kende Game Paradise niet maar is een mooi spel denk ik, dus mocht je deze nog eens willen verkopen 😉 dan weet je mij te vinden :D
 
Cyberlead: Tekken 5.1 (mis JVS->System 256 power kabel :()
Naomi Uni chopped: Giga Wing 2
Blast City: Metal Slug, Metal Slug 2, Metal Slug X, Andros Dunos
NAC: Espgaluda
Naomi Uni: Virtua Striker 2002
Crazy Taxi UR: Outrun 2
Scud Race M3: Scud Race
Daytona USA M2: Daytona USA
 
muziek cab is van 3rd mix naar 1st mix gegaan vanwege een bepaalde song (kerst) ;)
 
Da Dude":26j0sc0w said:
hahaha, nice Nou ben ik wel benieuwd welke.

driving home
(for christmas)

en NEE, het is niet de bekende van de radio ;) maar het heeft wel wat weg van een "kerst" song :P
 
Film het anders even? Ik ben benieuwd hoe dat klinkt. En hoe goed jij het bij kan houden ;-) :mrgreen:
 
Sinds gisteren zit er een 161in1 MVS in mijn New Astro City :) (met dank aan Psykick)
 
NAC: Espgaluda
NAC: Ibara
NAC: Bubble Bobble

Aero: Elevator Action Returns
Aero: Espgaluda II
Aero: Uo Poko/Taisen Gimmick

Awave: Akai Katana
Awave: Ikaruga

Aero Table: SF 3rd Strike
 
Back
Top