What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat voor telefoon gebruik je?

RoOd

Shmup Veteran
Als we dan toch met interessante polls beginnen wil ikw el weten wat voor telefoons jullie hebben.

Vette gadget phone?? een oud barrel dat al jaren in je zak zit omdat je nooit gebeld wordt?? Misschien heb je wel geeneens een telefoon...

Ben zelf op zoek naar een nieuwe want dat apparaat dat ik nu heb kan echt niet meer, een mooie sony ericsson K700i, leuk apparaat toen der tijd maar nu hopeloos achterhaald.
Ben op zoek naar een leuke smartphone van Nokia of HTC dus we zijn eens aan het vergelijken.
 
Een oudje een Nokia 2310 gebruik de telefoon ook alleen maar om te bellen en soms te smsen. Noodzakelijke dingen zeg maar.
 
Nokia 6630.. vet ding. Oud, stevig en toch UMTS, veel werkgeheugen, 1.3 megapizel camera en een geheugenkaart slot.

podcasts, internetten (opera mini), gmail, gmaps, internet radio, mp3 speler en zelfs de mobiele versie van youtube :D
 
U600.

Vrij 'moeilijke' telefoon. Er zitten wat design dingen in waarvan je denkt 'ok..?'. Maar uiteindelijk toch wel een heel slick ding, mits je er voorzichtig mee omgaat.
 
ondertussen heb ik die moeilijke HTC9100 maar heb me oog alweer op een nieuwe laten vallen. Of de E90 of de Tytn2.
misschien toch maar anders doorsparen voor een nieuwe cab :) ik wil teveel weer.....
 
Back
Top