What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat spelen jullie op dit moment?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Op dit moment ben ik eigenlijk alleen nog bezig met Mortal Kombat Armageddon.
 
Rogue Galaxy, eindelijk in europa uitgekomen...moet zeggen dat het wel lekker speelt met die real time battles...alleen een beetje jammer dat die stemmen zo gaar zijn....en ze praten echt constant..
 
Call of Duty 4 Beta, dat wordt pijnlijk de 30e..

Mensen die het spelen en niet in m'n lijst staan voeg me even toe:

CAVE AMI
 
Gisteren level 16 bereikt. Eigenlijk vrij snel al. Binnen vijf uur. Ben benieuwd tot welk level je kan stijgen in het echte spel.

Rano IG is mijn gamertag. Ik voeg je toe Ken.
 
Stranglehold: Vette action shooter met over de top shit. Heerlijk om al die mofo's neer te maaien :P
 
Ik ook nog steeds de COD4 Beta .. Had je nog uitgenodigd Ken :D

Verder Kula World (MEESTERLIJKE puzzelgame voor de PSX .. speelt ideaal op de PSP) en Metroid Prime 3 (Wii). Voor wat betreft MP3 begin ik steeds minder motivatie te krijgen om het spel te voltooien.

Ik begin te merken dat die lange Nintendo avonturen niet meer voor mij zijn weggelegd. Na een uurtje of 10 heb ik het gehad.
 
Ik ben nu Call of Duty 2 op Veteran aan het uitspelen. Zeker pittig :D Ben nu bij het laatste deel van het eerste deel van de Amerikanen :)
 
snes:
Chrono Trigger (wat een gave game blijft het toch!)

Wii:
Paper Mario
 
Galaxy Force PS2 > true 480p uit me PS3!
Ik speel ze allemaal Master System, Genesis en Neo Arcade 16:9 version.
Af en toe Virtua Tennis 3 met matties, maar we vinden hem wat minder. Wie weet waar ik game saves kan downloaden voor Virtua Tennis 3.
PS3 demos: Sega Rally, Skate.
Af en toe als ik in een hardcore bui ben, gooi ik Ghosts n Goblins PS1 erin geupscaled naar 720p op me ps3.
Soms als ik op zolder ben, speel ik Tetris Plus 2 op me kast.

Net Wangan Midnight binn'n, dus daar ben'k voorlopig zoet mee!
 
paper mario uitgespeeld vandaag, leuke game jammer van lappen tekst.
 
@ D, nice stuff, al denk ik wel dat Wangan niet echt een top spel is.

@ almighty, het is paper mario en geen gewoon mario 😉
 
DAY":2snmweca said:
@ D, nice stuff, al denk ik wel dat Wangan niet echt een top spel is.
Als je niet van Genki houdt dan hou je er niet van, nee.
Maar mooie presentatie korte ladtijden en een zeer uitgebreide story mode en andere modi.
De graphics zijn niet van het hoogste niveau, maar wel in 1080p. Je kan toch de videos zien! What you see is what you get. Playability is super!
 
Back
Top