A
Anonymous
Guest
Om maar een vervolg thread te starten voor wat betreft "Gaming is saai" ben ik benieuwd wat jullie zoal spelen op het moment.
Gewoon puur om te kijken hoe iedereen deze game dip door komt
Want over een tweetal/drie maanden is het zomer en dan is het helemaal stil. Kan je nagaan....
Ik speel op het moment;
Xbox 360:
- GRAW 2 (alleen nog op Live)
- VT3 (alleen op Live, singeplayer modus is toch iets teveel van hetzelfde)
PS3:
- Motorstorm
- Tekken 5 Resurrection
Wii:
- Starfox 64 (VC)
- Super Monkey Ball Banana Blitz
Naomi:
- VF4
PSP;
- Lumines II
- Every Extend Extra
Ik ben van plan nog aan te schaffen;
Wii:
- Super Paper Mario
Xbox 360:
- C&C 3: Tiberium Wars
PS3:
- VF5
And that's about it!
Gewoon puur om te kijken hoe iedereen deze game dip door komt
Ik speel op het moment;
Xbox 360:
- GRAW 2 (alleen nog op Live)
- VT3 (alleen op Live, singeplayer modus is toch iets teveel van hetzelfde)
PS3:
- Motorstorm
- Tekken 5 Resurrection
Wii:
- Starfox 64 (VC)
- Super Monkey Ball Banana Blitz
Naomi:
- VF4
PSP;
- Lumines II
- Every Extend Extra
Ik ben van plan nog aan te schaffen;
Wii:
- Super Paper Mario
Xbox 360:
- C&C 3: Tiberium Wars
PS3:
- VF5
And that's about it!