What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat Nederland heeft gemist (Jpn special)

Zou Shikigami no Shiro ook geen pal release krijgen, weet nou niet of dat doorgegaan is of niet, net als gunbird collection.
Beide zijn wel aangekondigd, uitgesteld, en vervolgens hoor je niks meer :?
 
Nice stuk, toch weer even wat leesvoer =)
En even over de eerste foto, Ken; ik wilde graag wat leuke figures van MGS, en dan van goede kwaliteit. Die je daar ziet staan rechtsvooraan, hoe duur is die en waar is hij van? Is het een Limited Edition of is hij wel makkelijk/redelijk verkrijgbaar? Wat is er verder allemaal aan goede figures(ook van andere games) te krijgen, want als ik op eBay kijk oid dan krijg ik vaan slappe kleine rotdingen van een dollar =(
Thx alvast :)
 
LBL":1sjqqnaj said:
Zou Shikigami no Shiro ook geen pal release krijgen, weet nou niet of dat doorgegaan is of niet, net als gunbird collection.
Beide zijn wel aangekondigd, uitgesteld, en vervolgens hoor je niks meer :?

Nou, je mist echt niet veel hoor...ik had em voor de PS2, maar heb em zelfs gratis weggegeven.
 
Figurines van wat hogere kwaliteit vind je vaak in boxsets.
Losse figures van hoge kwaliteit zijn meestal iets groter en van steviger materiaal.

Die zilveren Snake kwam bijvoorbeeld bij de MGS2 boxset die je erachter ziet staan.
Van de week zal ik een stel foto's online zetten met wat figures die ik hier heb staan.
 
DreamerNL":o2popzxv said:
Nou, je mist echt niet veel hoor...ik had em voor de PS2, maar heb em zelfs gratis weggegeven.

oja, welke game bedoel je dan..?
Wil ze beiden denk ik nog wel halen.
Shikigami no Shiro vindt ik een wereld game, heb die echt stuk gespeeld.
Gunbird eigelijk ook :lol:
Wat vond je er kut aan dan..?

Gungrave":o2popzxv said:
Nice stuk, toch weer even wat leesvoer =)
En even over de eerste foto, Ken; ik wilde graag wat leuke figures van MGS, en dan van goede kwaliteit. Die je daar ziet staan rechtsvooraan, hoe duur is die en waar is hij van? Is het een Limited Edition of is hij wel makkelijk/redelijk verkrijgbaar? Wat is er verder allemaal aan goede figures(ook van andere games) te krijgen, want als ik op eBay kijk oid dan krijg ik vaan slappe kleine rotdingen van een dollar =(
Thx alvast Smile.

Heb dat metal gear poppetje ook los gezien in Rdam, 15 euro.
Is al wel paar maanden terug
Ook een van Ken masters, zoals die van akuma van de foto (die tevens echt heel vet is).
 
Mars Matrix = ook PAL.

XII stag is trouwens echt een boutgame, Trizeal trouwens ook. ESPgaluda rocks.
 
Back
Top