What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is wijsheid (scherm)

Xtincthed":1x42a9zh said:
mn pa komt er zo aan met de bus.. met achterin mijn houten schatje

ik hoop dat vanavond de zoete klanken van metal slug mijn kamer vullen :D

Mooie woorden. Vergeet in al je opwinding die playmate niet op de foto te zetten voor de Nozomianen, he ;-)

boom headshot!

in één keer naar boven (het was wel tering zwaar), in elkaar gezet.. en hij werkt!

alleen de stroomkabel is niet helemaal goed, soms springt hij niet aan totdat ik wat aan de draad wiebel..

daarnaast is er één klein iets.. als ik hem op start begint er iets te vibreren, volgens mij in het schermregio (qua gehoor)
heeft er iemand een idee wat dat kan zijn en wat ik er aan kan doen?

foto's komen later!

Xtincthed":297dxo94 said:
in één keer naar boven (het was wel tering zwaar), in elkaar gezet.. en hij werkt!
Mooi :-) Lekker spierballen kweken.

alleen de stroomkabel is niet helemaal goed, soms springt hij niet aan totdat ik wat aan de draad wiebel..
Snel vervangen die kabel. Kan slecht zijn voor de electronica.. en ook wel een beetje gevaarlijk.

daarnaast is er één klein iets.. als ik hem op start begint er iets te vibreren, volgens mij in het schermregio (qua gehoor). heeft er iemand een idee wat dat kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Lastig te zeggen zonder zelf te zien of te horen. Kun je een filmpje ervan maken (met je telefoon bv)?

hoe kan ik die kabel vervangen?
waar hij de kast in gaat (door het hout) is een stuk bloot (niet tot op de draad, maar de huls) en bij de kop is een stuk bloot

die kop is niet het probleem.. maar waar hij de kast uit komt kan ik hem moeilijk knippen omdat ik daar geen speling heb

Als het goed is loopt 'ie de kast in, naar de power supply (die hantarex voeding). Ik zou de hele kabel vervangen als ik jou was. Maak anders ff wat foto's, dan kunnen we meekijken.

Het is dat je nogal ver weg woont, anders had ik wel ff langsgekomen :roll:

Back