What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[WANTED] snes spellen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
edit:

Chrono trigger
Final fantasy serie
andere RPG's
Super Pobotector

Weet het.. erg lastig om aan te komen ;)

Woon in utrecht... pm/mail/msn me :)
 
Ken":2yvf8kpb said:
Moeten het PAL/USA games zijn of ook Japans?
Ik heb wel een converter voor USA spellen.. Volgens mij heb je voor japans ook een converter nodig? Tja vind japans wel vet alleen snap er geen bal van dus voorkeur gaat uit naar PAL/NTSC :D (vooral voor RPG's is het belangrijk dat ik het wel snap ;) bv sfa2 is het niet zo erg)
 
Ik weet niet zeker of LBL zijn SF Alpha 2 voor de SNES (PAL) al heeft verkocht, stuur hem even een PM!
 
ManoRevolver":4y48cmsg said:
Ik weet niet zeker of LBL zijn SF Alpha 2 voor de SNES (PAL) al heeft verkocht, stuur hem even een PM!
Hij heeft me al een pm gestuurd, maar bedankt voor de opmerking! :)
 
Ik had gevraagd of deze in het Japans mochten omdat ik er dan evt. wel wat voor je zou hebben uit eigen collectie hier in Nederland;)
 
DreamerNL":hp40f7fk said:
secret of mana 2 (seiken densetsu 3) is alleen japans uitgekomen...
Ah shit ja.. ik heb een vertaalde seiken densetsu 3 rom op m'n emulator... Ging het net even nachecken en op de titelscherm staat idd dat het vertaald is.
 
Back
Top