Marcosan30":swc97woc said:Mhoi Gyruss,
Ik weet niet of je de belgian gameroom wel eens bezoekt, een kerel daar heeft zowel een MK1 als MKII.
http://www.gameroom.be/forum/viewtopic.php?f=7&t=9207
Hopelijk kun je een mooie deal maken![]()
Inderdaad.. heb hem even uit de post gehaald. Duurde ook nogal lang om te laden.Jinxz":1n5fzqbc said:anunaki, fix de grootte van de afbeelding aub. Het forum is niet te lezen. pic is 10000mp![]()
flay":14lxq5zw said:Ik weet niet of jullie deze site kennen voor side art :arrow:
http://www.mk-arcade-restore.be/#!side-art-us/c1n56