What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wangan Shifter in een Initial D Naomi 2 Cabinet

ChapDDR

Moderator
Staff member
Ik wil graag Wangan Maxitune 1/2 in mijn Initial D cab spelen en die werkt ofcourse plug 'n' play zonder FFB en shifter. Zonder FFB kan ik leven maar ik zou graag met shifter willen spelen. Ik heb nu de kans om een losse shifter te kopen maar nu is mijn vraag, kan ik hem ook op de JVS I/O in mijn Initial D cabinet aansluiten? Na wat zoekwerk zie ik wel wat posts van mensen die zeggen dat het misschien niet kan omdat dit een 6-point shifter is i.p.v. een Up-down maar ik zie nergens een duidelijke bevestiging en uitleg. Weet iemand hier meer over?
 
Back
Top