Ken
High Score Hunter
Waarom spelen we eigenlijk videogames?
Waarom spelen vooral jongens/mannen van jong tot laten we zeggen 30-35 jaar videogames?
Wat is er nou eigenlijk leuk aan videogames, en waarom zou je videogames spelen als je ook films kunt kijken of gezellig met het gezin kan ganzenborden?
Hele simpele vraag, maar wat bezielt ons eigenlijk ons zo veel bezig te houden met zoiets? Klagen over de prijs van een muziek cd, maar ondertussen wel 70 euro betalen voor een nieuwe game. Waarom zou een game dit dan wel verdienen en muziek niet?
En waarom houden toch veel mensen er aan het eind van hun twintiger jaren ermee op? Ben je dan opeens wel volwassen genoeg om in te zien dat games eigenlijk maar speelgoed zijn?
Heleboel simpele vragen, waarschijnlijk lastig genoeg om te beantwoorden...
Waarom spelen vooral jongens/mannen van jong tot laten we zeggen 30-35 jaar videogames?
Wat is er nou eigenlijk leuk aan videogames, en waarom zou je videogames spelen als je ook films kunt kijken of gezellig met het gezin kan ganzenborden?
Hele simpele vraag, maar wat bezielt ons eigenlijk ons zo veel bezig te houden met zoiets? Klagen over de prijs van een muziek cd, maar ondertussen wel 70 euro betalen voor een nieuwe game. Waarom zou een game dit dan wel verdienen en muziek niet?
En waarom houden toch veel mensen er aan het eind van hun twintiger jaren ermee op? Ben je dan opeens wel volwassen genoeg om in te zien dat games eigenlijk maar speelgoed zijn?
Heleboel simpele vragen, waarschijnlijk lastig genoeg om te beantwoorden...