What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

waarde Japanse Dreamcast

Digital

Regular Player
Wat is een beetje de waarde van een 2ehands boxed Japanse Dreamcast?

Ik zie wel het eea staan op marktplaats maar dat zijn veelal EU/blauwe DCs.

Twijfel of ik er afstand van moet nemen gezien m'n KOF collectie :mrgreen:
 
Als je je DC weg doet krijg je er een ban voor terug. Schaam je voor de gedachte.
 
Gewoon een standaard.

Ben een Nintendo fanboy :mrgreen: Destijds gekocht om SNK's KOF te spelen. Volgens mij heb ik ze allemaal 98-02 en Mark of the Wolves.

Maar niks waard dus? :mrgreen:
 
Is wel wat waard hoor, zou zeggen om en nabij €75.

Je haalt ze voor +- €50 uit Japan, komen er wel verzend- en importkosten bij.

Heb zelf een PAL boxed, een USA boxed (Sports edition, nieuw) en JAP boxed (R7 edition). Hoop dat dit niet je enige is :)
 
FACEPALM
16bbo5f.png
 
Heerlijk om te lezen deze comments, GO SEGA GO! Ben totaal niet bevooroordeeld als het over de Dreamcast gaat hoor ;)
 
Ken":17xyqsg1 said:
Als je je DC weg doet krijg je er een ban voor terug. Schaam je voor de gedachte.

Ik heb mijn jap dreamcast met games geruild tegen de funky circus cab :shock:
 
Back
Top