ZeMMiK
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 18, 2005
- Messages
- 617
- Reaction score
- 0
Gents,
Een paar vraagjes. (noob questions misschien)
Waar kan ik op dit moment in NL of Benelux het best een Candycab scoren?
Het liefste heb ik er eentje met een LCD erin ipv CRT.
Is zo'n Naomi makkelijk in onderdelen in/uitelkaar te halen?? Het moet namelijk de zolder op.
Het 2e waar ik over aan het nadenken ben als alternatief is zelf een kast te maken.
Kun je zo'n gamesfamily gewoon op elke VGA monitor aansluiten zoals een 60in1?
Ik heb nog een 22inch liggen ik denk 16:9 verhouding...gaat dat er een beetje uitzien of kloppen
de verhoudingen dan niet??
gr Remko
Een paar vraagjes. (noob questions misschien)
Waar kan ik op dit moment in NL of Benelux het best een Candycab scoren?
Het liefste heb ik er eentje met een LCD erin ipv CRT.
Is zo'n Naomi makkelijk in onderdelen in/uitelkaar te halen?? Het moet namelijk de zolder op.
Het 2e waar ik over aan het nadenken ben als alternatief is zelf een kast te maken.
Kun je zo'n gamesfamily gewoon op elke VGA monitor aansluiten zoals een 60in1?
Ik heb nog een 22inch liggen ik denk 16:9 verhouding...gaat dat er een beetje uitzien of kloppen
de verhoudingen dan niet??
gr Remko

