Jinxz
Pattern Reader
Mijn vrouw heeft er maar weinig mee. Ze vindt het leuk om een keertje Rayman te spelen op de Vita maar daar blijft het wel bij.
Gelukkig heeft ze d'r ook geen probleem mee dat ik er wel wat mee heb. Zo staat de begane grond ondertussen vol met arcade stuff (we hebben een drive-in woning waarbij we op de 1e + 2e verdiepingen wonen).
Zo stonden er tot afgelopen week 3 DK's, 1 DariusBurst, 1 Sega Universal, 1 Mame en ... 18 Vewlixen. WTF en petje af dat ze daar geen probleem mee had. Gelukkig was het merendeel voor de verkoop en staat het nu vrijwel leeg.
In de woonkamer staat niets qua arcade al denk ik dat het niet onmogelijk zou zijn om daar 1 VLX of DK neer te zetten.
In het verleden wel relaties gehad met chicks die er wel een probleem mee hadden dat ik game maar die relaties zijn gelukkig Game Over
Gelukkig heeft ze d'r ook geen probleem mee dat ik er wel wat mee heb. Zo staat de begane grond ondertussen vol met arcade stuff (we hebben een drive-in woning waarbij we op de 1e + 2e verdiepingen wonen).
Zo stonden er tot afgelopen week 3 DK's, 1 DariusBurst, 1 Sega Universal, 1 Mame en ... 18 Vewlixen. WTF en petje af dat ze daar geen probleem mee had. Gelukkig was het merendeel voor de verkoop en staat het nu vrijwel leeg.
In de woonkamer staat niets qua arcade al denk ik dat het niet onmogelijk zou zijn om daar 1 VLX of DK neer te zetten.
In het verleden wel relaties gehad met chicks die er wel een probleem mee hadden dat ik game maar die relaties zijn gelukkig Game Over
