What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vreemde arcade cabs, only in Japan

Ha! Die Sub Marine Catcher heb ik in Osaka gezien in de Shin Sekai wijk...heb hem niet geprobeerd want ik wist niet wat ik met een levende kreeft moest op vakantie.
 
Jubeat is echt populair daar. Ik heb vol verbasing gekeken hoe die japanners daar los op gaan, snappen doe ik het nog niet. :-)
 
Da Dude":2lojzr0t said:
Jubeat is echt populair daar. Ik heb vol verbasing gekeken hoe die japanners daar los op gaan, snappen doe ik het nog niet. :-)

Heb de game in Singapore en Canada gespeeld, het is best makkelijk als je het door heb, oja.., zo zie je maar weer het is niet Japan only :mrgreen:
 
Ongelovenlijk wat jullie in zo'n korte tijd bij elkaar gesprokkeld hebben.
Het is echt weer genieten.
Ik vind die kast met die "bud" wel een giller.
Als je die hier in de kroeg zou zetten zou hij er flink van langs krijgen.
En als er dan een vrijgezellenpartie voorbij komt krijgt ie gelijk een "beurt" ....

Wordt direct een hit op facebook met sneuvelende reputaties .....
Die lobster grijper is ook leuk.

Keep on posting boys.
 
dexx":2zij3958 said:
Da Dude":2zij3958 said:
Jubeat is echt populair daar. Ik heb vol verbasing gekeken hoe die japanners daar los op gaan, snappen doe ik het nog niet. :-)

Heb de game in Singapore en Canada gespeeld, het is best makkelijk als je het door heb, oja.., zo zie je maar weer het is niet Japan only :mrgreen:
Voor de liefhebber, Jubeat is ook te downloaden voor de iPad! Je moet alleen wel wat subtieler het spel spelen, arcadestijl rammen zit er helaas niet in.. of nouja... kan wel... maar dan wordt het een dure game haha
 
Robert":1xbswjnh said:
dexx":1xbswjnh said:
Da Dude":1xbswjnh said:
Jubeat is echt populair daar. Ik heb vol verbasing gekeken hoe die japanners daar los op gaan, snappen doe ik het nog niet. :-)

Heb de game in Singapore en Canada gespeeld, het is best makkelijk als je het door heb, oja.., zo zie je maar weer het is niet Japan only :mrgreen:
Voor de liefhebber, Jubeat is ook te downloaden voor de iPad! Je moet alleen wel wat subtieler het spel spelen, arcadestijl rammen zit er helaas niet in.. of nouja... kan wel... maar dan wordt het een dure game haha

:mrgreen: klopt! en als het van Konami is... dan weet je het wel :)
 
Holy crap. Wat een fail.. Haha! Alleen hoort deze hier niet, want het is geen vreemde japanse cab.
 
Cageman":1otusgjx said:
Nog een paar uit de categorie 'weird shit':

KickThrough Racers (wtf? steppen?!): http://www.taito.co.jp/arc/noko/kickthrough_racers
Chabudai Gaeshi (met de tafel): http://www.taito.co.jp/arc/noko/chabudai.html
Omatsuriya-san Takoyaki (van Cave! Gaat over japans eten maken. Zit een 'smell unit' in de kast. Haha): http://www.cave.co.jp/gameonline/takoyaki/
Gundam Senjyou no Kizuna (gundam met die pods waar je in zit): http://gundam-kizuna.jp/aboutkizuna/index.php
Hopping Road (hahaha!): http://www.highwaygames.com/arcade-mach ... -road-9788
Die Gundam lijkt me gaaf en niet vreemd hoor ;)
 
Back
Top