Hallo,
Ik heb een x aantal maanden geleden een photoplay gekocht,die werkte prima,maar hij kan raar genoeg geen scores onthouden,en het scherm moest eens ge her calibreerd worden,en dit kan enkel via het menu,maar....daar zit een 4 cijfer code op.Ik heb dan direct gebeld naar de verkoper van dit apparaat,en die weet de code ook niet.....,iemand een idee hoe ik daar kan aan geraken?Het gaat over de Silverball..
Hopelijk kan iemand me helpen.
Mvg,
Bjorn.
Ik heb een x aantal maanden geleden een photoplay gekocht,die werkte prima,maar hij kan raar genoeg geen scores onthouden,en het scherm moest eens ge her calibreerd worden,en dit kan enkel via het menu,maar....daar zit een 4 cijfer code op.Ik heb dan direct gebeld naar de verkoper van dit apparaat,en die weet de code ook niet.....,iemand een idee hoe ik daar kan aan geraken?Het gaat over de Silverball..
Hopelijk kan iemand me helpen.
Mvg,
Bjorn.