A
Anonymous
Guest
Hey,
Ik heb een vraagje. Ik heb in Japan ongeveer 7 games, 1 cd en 11 manga boekjes gekocht. Het totaalbedrag van dit alles is ongeveer 150 euro.
Moet ik dit aangeven bij de douane? Kan ik dit beter in mijn handbagage meenemen of beter in mijn koffer doen?
Ook staat op 2 Street Fighter games JAPAN ONLY op de achterkant, kan dit nog voor problemen zorgen?
Alvast bedankt
!!!
Ik heb een vraagje. Ik heb in Japan ongeveer 7 games, 1 cd en 11 manga boekjes gekocht. Het totaalbedrag van dit alles is ongeveer 150 euro.
Moet ik dit aangeven bij de douane? Kan ik dit beter in mijn handbagage meenemen of beter in mijn koffer doen?
Ook staat op 2 Street Fighter games JAPAN ONLY op de achterkant, kan dit nog voor problemen zorgen?
Alvast bedankt