Heb net m'n nieuwste aanwinst Daemon Bride binnen gekregen en ben tot de conclusie dat hoewel het beeld in 15Khz best acceptabel is, het spel toch beter tot z'n recht komt bij 31Khz. Aangezien ik eigenlijk bijna alleen maar m'n Atomiswave in m'n NAC heb zitten en die er ook bij 31Khz op vooruit gaat, vroeg ik mij af of tri-sync monitoren nog redelijk makkelijk te verkijgen zijn. Vanuit Japan of Hong Kong is geen probleem want daar zijn ze nog wel te krijgen, maar dan worden de verzendkosten weer extreem hoog. Is er dus nog in Nederland een adresje waar dit soort monitoren te verkrijgen zijn?