What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vraag over arcade kast

Cageman":26nxdb7x said:
Snaggelpoes was voor het eerst online op 22 februari, en voor het laatst op 27 februari.

:text-yeahthat:

Gek heh :shock:

Ik vond wel dat er heftig op die kerel afgegeven werd.

Heftig gereageerd..? Mwoh.. We zijn hier zowat een theekransje, blijkbaar :mrgreen:. Het valt allemaal best mee toch. Je kunt het ook wel een beetje verwachten als je met zo'n vreemde post opent op een forum ;)

Dat zullen we nooit te weten komen. Waar het begeleidend schrijven van zijn post gebleven is. :mrgreen:

Ik vond het best bot allemaal. Ik ken jullie ondertussen, en weet niet beter hoe we met elkaar omgaan.
Maar als je nieuw bent en meteen zo'n lading leest. Kan dat best verkeerd vallen. In dit geval zeker :o

Ach, ik zou de post van Neglecta Fooorsu! niet al te serieus hebben genomen en er vooral niet zo vol op ingaan (ook als ik hem niet zou kennen). Als je een zeer vage post op een forum pleurt zonder ook jezelf voorgesteld te hebben kan je toch wel wat verwachten, niet waar?

Wel mee eens. Als je een topic start, lees je shit ff na voordat je op de POST knop klikt.

Ik kon de humor er wel van inzien. Dat zal ik niet ontkennen. Maar tekst is gevoelloos. komt bij iedereen anders over. (en ik had het niet alleen over Ken, mocht je dat denken De kast op de A12 vond ik grappig). Topic werd wel in 1 keer heel erg NeoGeo.com 😉

Goed. Terug on-topic zou ik zeggen. Als snaggelpoes weer eens online komt zullen we meemaken wat de status van zijn arcade avontuur is.

nou ben benieuwd naar die avonturen dan, maar voorlopig ga ik de A12 mijden.... kost me toch weer mijn eigen risico.

Dit kwam niet eens in de buurt van neo-geo.com.
En dan heb ik het niet eens over de warroom.
Mensen moeten online niet zo lichtgeraakt zijn. Snaggelpoes had eerst zelf even moeten nadenken of wat beter binnen moeten komen.
We don't owe him shit :)

Back