


Cageman":36knqe5e said:Vette kast hoor! En 50% van het STNGC? Moet de andere 50% nog worden aangebouwd, of gaan jullie het over twee locaties verspreiden? Hoe dan ook tof initiatief. Laat maar weten wanneer de zuiderlingen een potje bier mogen komen drinken als alles aan staat![]()