What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vraag aan onze noorderlingen

Alle noorderlingen wonen relatief dichtbij Veendam denk ik, beetje domme vraag Anunaki. Ben wel benieuwd waarom je dit in hemelsnaam wilt weten hehe.
 
Er staat een Time crisis deluxe te koop daar, waar ik achteraan zit

vandaar

misschien kan iemand die in de buurt woont me helpen
 
Veel te moeilijk spel voor jou man. Moet je twee dingen tegelijk doen, veel te lastig ouwe reus.
 
Zo, na wat over en weer gepm en ge-app met Anunaki vandaag met een collega die dagje kwam helpen klussen ff naar Veendam gereden...

Wat een monster is Time Crisis Deluxe man! :O
Heb op het afhaaladres geen foto's gemaakt, maar mijn Peugeotje vond het nie heel tof zeg maar qua gewicht.

Hierbij ff 3 foto's;

87A38104-A4A9-4678-9B6C-C2783A47D207_zpstszxxzuh.jpg
Hij paste maar net op de aanhanger!

2B85E3F7-CFD9-492E-9386-571BBC7944BD_zpse3whyeha.jpg
En hier moest hij naar binnen... het toekomstige STNGC (voor 50% dan)

5525CB8E-3BDE-4203-8C37-CC295D25EA9D_zpslsna5tdx.jpg
Dankzij hulp van een kameraad die ff langs kwam konden we hem met zijn drieën naar binnen tillen.
Wat een drama...


Verder wel mooie locatie waar we de kast weg hadden gehaald, man had shitload aan dedicated cabs staan.. Echt bizar veel
 
Vette kast hoor! En 50% van het STNGC? Moet de andere 50% nog worden aangebouwd, of gaan jullie het over twee locaties verspreiden? Hoe dan ook tof initiatief. Laat maar weten wanneer de zuiderlingen een potje bier mogen komen drinken als alles aan staat :)
 
Cageman":36knqe5e said:
Vette kast hoor! En 50% van het STNGC? Moet de andere 50% nog worden aangebouwd, of gaan jullie het over twee locaties verspreiden? Hoe dan ook tof initiatief. Laat maar weten wanneer de zuiderlingen een potje bier mogen komen drinken als alles aan staat :)

Nah, 50% van dat gebouwtje helaas... moet het delen met de vrouw :( Zij is opslag nodig voor de webshop, ik voor arcade. Win-win situatie. Zal ff nieuw topicje maken daarvoor ;)

STNGC Topic
 
Nogmaals heel erg bedankt!!!!

Het verhaal hierachter is dat een verzamelaar uit Veendam met een loods vol cabs, deze Time Crisis gewoon weg wilde gooien ivm ruimtegebrek. Hij mocht weg voor een weggeefprijs. De game werkt, het scherm werkt, maar er mist een gun en wat kabels. Inmiddels heeft dezelfde man ook al een gun voor me gevonden voor bijna noppes.

Probleem was echter dat het dit weekend weg moest ivm een nieuwe levering racegames. En ik kon echt niet.

Heen en weer met een aanhanger kost een uur of 7 a 8 alles bij elkaar
 
Zojuist bij sombetzki geweest om de kast op te halen. Lekkere ruimte voor het stngc in zn tuin. Sowieso een baas voor het ophalen van de kast. Nu onderweg naar huis.... wat een reis....
 
Back
Top