Ik verkoop na lange tijd eindelijk toch maar mijn vliegtuig stoelen(KLM).Ze zijn in redelijke staat maar kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken.
De rechter leuning staat altijd achterover en de linker kan naar achteren door er tegen te leunen met enige druk. Buiten dat is alles nog goed en aanwezig zoals: beide asbakjes,uitvouwbare tafeltjes in de leuning,1 safety belt en een uitschuifbaar plankje in het midden. Heb hier jaren lang plezier aan beleeft om in te gamen en dergelijke maar nu heb ik echt geen plek meer voor ze.
Te koop of te ruil.
De rechter leuning staat altijd achterover en de linker kan naar achteren door er tegen te leunen met enige druk. Buiten dat is alles nog goed en aanwezig zoals: beide asbakjes,uitvouwbare tafeltjes in de leuning,1 safety belt en een uitschuifbaar plankje in het midden. Heb hier jaren lang plezier aan beleeft om in te gamen en dergelijke maar nu heb ik echt geen plek meer voor ze.
Te koop of te ruil.