What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

virtua nba

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hallo iedereen,

ik ben opzoek naar virtua nba.
Ofwel een volledige cab met het spel virtua nba erin, ofwel een cab waarop virtua nba werkt zodat ik later het spel apart kan kopen, ofwel het spel virtua nba apart.

Heeft iemand dit ter beschikking en wil het verkopen?

Alvast bedankt :D
 
Hoi en welkom :-)

Je post hoort eigenlijk in Buy Sell & Trade thuis 😉

Ik zag dat je hetzelfde verzoek ook op SEGA-NAOMI.COM hebt gedaan. Gilles54 bood je een cab aan, en Marco Vettori een Virtua NBA. Volgens mij is die combi precies wat je zoekt?
 
volgens mij hebben Psykick en Beatmaster-P nog wat uni cabs staan. 😉
 
jah gilles54 zijn cab was al weg jammer genoeg.
Ondertussen kan ik wel een naomi uni cab met virtua tennis 2 krijgen maar ik weet niet 100% zeker of virtua nba daarop gaat?
Die Marco verttori of die verkoper op ebay zijn die te vertrouwen?
Alvast bedankt iedereen en sorry dat ik dit topic verkeerd plaatste :D
 
No problem. PM anders Psykick en/of Beatmaster-P op dit forum even. Zij kunnen je vast helpen aan een cab.

Marco Vettori op Sega-Naomi is een goeie seller. Heb al aardig wat spullen bij hem afgenomen. De EBay verkoper ken ik niet. Je kunt z'n feedback op EBay checken als je een gevoel wilt hebben over zijn betrouwbaarheid.

Een NAOMI cab met Virtua Tennis 2 is zeker te gebruiken om Virtua NBA op te spelen. VT2 eruit (die koop ik trouwens graag van je over), en Virtua NBA erin.

De prijs voor Virtua NBA op Ebay is wel ok. Ik heb Virtua NBA vaak genoeg voor rond de 100 dollar weg zien gaan..
 
jonmeister":qnp35lg1 said:
jah gilles54 zijn cab was al weg jammer genoeg.
Ondertussen kan ik wel een naomi uni cab met virtua tennis 2 krijgen maar ik weet niet 100% zeker of virtua nba daarop gaat?
Die Marco verttori of die verkoper op ebay zijn die te vertrouwen?
Alvast bedankt iedereen en sorry dat ik dit topic verkeerd plaatste :D

Heb meerdere dingen van Marco gekocht en zijn altijd netjes afgehandeld.

VT2 heb je in 2 verschillende versies. Een Cart en een GD-Rom versie. Moet je even checken wat het is. Als je geluk hebt bezit je meteen een compleet GD-Rom systeem. :) VT2 games zijn in beide vorm rond de EUR 100,- waard en misschien wel met iemand te ruilen voor een NBA. Die ongeveer ook zoiets mag kosten.

Virtua NBA heb je alleen in cart vorm en past zeker op alle Naomi boards en is geloof ik niet bios afhankelijk. Je kunt in je Europese cab dus Japanse en/of Export games in stoppen.
 
Ik heb en een Naomi Uni en Virtua NBA :twisted: ( zelfs marquee en alles ) zal wel later ff kijken wat ik voor je kan doen ;)
 
Allereest iedereen reuze bedankt voor de snelle en goede antwoorden!!
Dus wat ik van de antwoorden van goatboy en cageman kan afleiden is dat ik die naomi uni cab met virtua tennis gewoon kan gebruiken?
Ik moet dus enkel het spel virtua tennis eruit halen en vervangen door virtua nba?
Nu begreep ik dat same spelen in cart vorm en andere in een soort dvd vorm zijn.
Ik weet dat virtua nba enkel in cart vorm is, maar een uni cab kan beide afspelen dan?

Alvast bedankt en sorry als ik domme opmerkingen maak want ken er nog niet veel van :D


goatboy":3j3lj5sb said:
jonmeister":3j3lj5sb said:
jah gilles54 zijn cab was al weg jammer genoeg.
Ondertussen kan ik wel een naomi uni cab met virtua tennis 2 krijgen maar ik weet niet 100% zeker of virtua nba daarop gaat?
Die Marco verttori of die verkoper op ebay zijn die te vertrouwen?
Alvast bedankt iedereen en sorry dat ik dit topic verkeerd plaatste :D

Heb meerdere dingen van Marco gekocht en zijn altijd netjes afgehandeld.

VT2 heb je in 2 verschillende versies. Een Cart en een GD-Rom versie. Moet je even checken wat het is. Als je geluk hebt bezit je meteen een compleet GD-Rom systeem. :) VT2 games zijn in beide vorm rond de EUR 100,- waard en misschien wel met iemand te ruilen voor een NBA. Die ongeveer ook zoiets mag kosten.

Virtua NBA heb je alleen in cart vorm en past zeker op alle Naomi boards en is geloof ik niet bios afhankelijk. Je kunt in je Europese cab dus Japanse en/of Export games in stoppen.
 
Allereest iedereen reuze bedankt voor de snelle en goede antwoorden!!
Dus wat ik van de antwoorden van goatboy en cageman kan afleiden is dat ik die naomi uni cab met virtua tennis gewoon kan gebruiken?
Ik moet dus enkel het spel virtua tennis eruit halen en vervangen door virtua nba?
Nu begreep ik dat same spelen in cart vorm en andere in een soort dvd vorm zijn.
Ik weet dat virtua nba enkel in cart vorm is, maar een uni cab kan beide afspelen dan?

Alvast bedankt en sorry als ik domme opmerkingen maak want ken er nog niet veel van :D


goatboy":ymd27k62 said:
jonmeister":ymd27k62 said:
jah gilles54 zijn cab was al weg jammer genoeg.
Ondertussen kan ik wel een naomi uni cab met virtua tennis 2 krijgen maar ik weet niet 100% zeker of virtua nba daarop gaat?
Die Marco verttori of die verkoper op ebay zijn die te vertrouwen?
Alvast bedankt iedereen en sorry dat ik dit topic verkeerd plaatste :D

Heb meerdere dingen van Marco gekocht en zijn altijd netjes afgehandeld.

VT2 heb je in 2 verschillende versies. Een Cart en een GD-Rom versie. Moet je even checken wat het is. Als je geluk hebt bezit je meteen een compleet GD-Rom systeem. :) VT2 games zijn in beide vorm rond de EUR 100,- waard en misschien wel met iemand te ruilen voor een NBA. Die ongeveer ook zoiets mag kosten.

Virtua NBA heb je alleen in cart vorm en past zeker op alle Naomi boards en is geloof ik niet bios afhankelijk. Je kunt in je Europese cab dus Japanse en/of Export games in stoppen.
 
Geen probleem. Topic kan blijven staan, aangezien er vast wat technische kennis aan te pas zal komen.
 
Leuk om je zo enthousiast te zien!
Misschien heb je over de post van Psykick heen gekeken:
Psykick":1dgcgoi3 said:
Ik heb en een Naomi Uni en Virtua NBA :twisted: ( zelfs marquee en alles ) zal wel later ff kijken wat ik voor je kan doen ;)
Hij kan een complete set voor je maken, hoe cool is dat!

Over je vragen:
  • De Naomi Universal cab is een generieke cab, met de juiste bedrading om eenvoudig een Naomi of Naomi2 systeem in te installeren. Als je een Naomi Uni + een game zoals Virtua Tennis koopt zit er dus een Naomi ingebouwd in de cab. Virtua Tennis is dan als cartridge of als GD-ROM meegeleverd.
  • Er zijn dus inderdaad games op cartridge (Virtua NBA), en games op GD-ROM (zoals Virtua Tennis 2)
  • Om games op GD-ROM af te spelen heb je een Naomi + GD-ROM setup nodig.
  • Om games op cartridge te spelen heb je aan een Naomi voldoende
  • Als je een Naomi + GD-ROM setup hebt kun je ook cartridges spelen, maar je moet dan eerst het zogenaamde DIMM-board van de Naomi afhalen, en vervangen door de cartridge. Vice Versa geldt hetzelfde.
  • Kijk zeker even hier voor de diverse mogelijkheden: http://www.sega-naomi.com/hardware.htm

Schroom nooit voor het stellen van vragen!
 
Bedankt cageman!!
Zo had ik het ook begrepen zoals u uitleg, maar wist niet helemaal zeker of dit ook zo was :D
De man die ik daarstraks aan de lijn had voor die uni cab vertelde me als het spel uit een naomi kast komt werkt het op die kast.
Toen ik heb vroeg of het spel een cart of een soort dvd was wist hij het niet en leek me niet te weten da er een verschil was ( ik kan het mishebben natuurlijk :D ). Hij zei me dus als het spel uit een naomi systeem komt dat ik het spel op die kast kon spelen.
Misschien morgen of overmorgen gewoon eens zelf in de kast gaan kijken?
Zo moet het er vanbinnen dan uitzien om virtua nba te kunnen spelen?: http://www.system16.com/hardware.php?id=721
Als dit er vanbinnen inzit kan ik de cart er niet insteken?: http://www.system16.com/hardware.php?id=723
En dit is een naomi 2 dus dat gaat al zeker niet dan? :http://www.system16.com/hardware.php?id=725

Sorry voor de velen vrage :D Wil gewoon geen miskoop doen :D
 
Geen probleem :-)

Om te beginnen: Je doet niet zomaar een miskoop met een Naomi.
  • Een Naomi2 is een verbeterde versie van de Naomi1. Alle spellen die je op een Naomi1 kunt spelen werken ook op een Naomi2. Andersom niet. Je kunt een Naomi2 game (Virtua Fighter 4 bijvoorbeeld) niet op een Naomi1 spelen.
  • Een Naomi1 is WIT, een Naomi2 is DONKERBLAUW
  • Als je een NAOMI1 + GD-ROM setup hebt, kun je wel cartridges spelen.
  • Hoe werkt dat dan? Nou, de GD-ROM (soort CD-ROM drive) is op de Naomi aangesloten via een DIMM-board. Dat DIMM-board is gewoon een cartridge die in de Naomi is gestoken. Die kun je er dus uittrekken, en dan kan er een gewone spelcartridge in.
De persoon die je de Naomi + Virtua Tennis aan heeft geboden heeft waarschijnlijk nog nooit in de kast gekeken wat erin zit. Is het iemand uit Nederland? Iemand die wij hier misschien kennen?

Vergeet vooral het aanbod van PsyKick niet; die kennen we hier allemaal, en is een betrouwbare seller. Toch Psykick? ;-)
 
Dus als er binnenin de kast morgen een wit systeem zit dan kan ik zowizo het spel virtua nba spelen?
Maakt niet uit als het een gewone naomi 1 is of een naomi 1 met Gd-rom?
Dan kan ik gewoon telkens virtua nba er in steken?
Ik denk dat het een wit systeem is, dus een naomi 1 maar weet niet of er een gd-rom ook insteekt?
En als ik op een naomi 2 naomi 1 spelen kan spelen dan zou virtua nba ook werken?
Ik denk zeker aan het aanbod van psykick, het lijkt me zelfs interesanter omdat ik dan zeker ben dat virtua nba werkt. Allen zou het vrij duur worden om die cab dan te laten vervoeren aangezien ik in belgie woon.
Ophalen zou ik misschien zien zitten, maar ik weet niet vanwaar in Nederland psykick is, dus ik weet niet hoe ver het is?

Nogmaals bedankt :D je bent een grote hulp :P
 
Dus als er binnenin de kast morgen een wit systeem zit dan kan ik zowizo het spel virtua nba spelen?
Ja. Virtua NBA is een Naomi1 game
Maakt niet uit als het een gewone naomi 1 is of een naomi 1 met Gd-rom?
Maakt niet uit. Je kunt zelfs beter een GD-ROM setup erbij hebben. Kun je in de toekomst ook GD-ROM games kopen en spelen!
Dan kan ik gewoon telkens virtua nba er in steken?
Ja
Ik denk dat het een wit systeem is, dus een naomi 1 maar weet niet of er een gd-rom ook insteekt?
En als ik op een naomi 2 naomi 1 spelen kan spelen dan zou virtua nba ook werken?
Ja
Nogmaals bedankt :D je bent een grote hulp :P
Geen dank ;-)
 
Wat ben jij snel seg Cageman :D Super gewoon!!! :D
Oke dan ben ik zeker dat het spel erop werkt maakt niet uit welke naomi het is :evil:

Hoewel ik Psykick zijn voorstel ook super interesant vind :D , dan ben ik nog zekerder want dan zit virtua nba er gewoon bij :D
Hopelijk antwoord hij snel waar ik everntueel die cab kan gaan ophalen(als het niet te ver is). :D Dan koop ik wss bij hem. :evil:

Jij bent alvast reuze bedankt cageman, jij was een superhulp!!! :D
 
Thnx for the support Cageman, ik regel je commissie later wel na de koop hehehe...;)
 
Back
Top