Ken
High Score Hunter
Ben je wel eens bij een beurs geweest en zo ja, wat vond je er dan van?
Als je nog nooit op een beurs bent geweest, wat zou je er dan van verwachten?
Hier kun je foto's zien van de AOU Arcade show, de E3 2005 en de afgelopen Tokyo Game Show om je een impressie te geven hoe het er op deze beurzen een beetje aan toe ging.
http://www.nozomi.nl/v2pagina/fotopagin ... almenu.htm
Als je nog nooit op een beurs bent geweest, wat zou je er dan van verwachten?
Hier kun je foto's zien van de AOU Arcade show, de E3 2005 en de afgelopen Tokyo Game Show om je een impressie te geven hoe het er op deze beurzen een beetje aan toe ging.
http://www.nozomi.nl/v2pagina/fotopagin ... almenu.htm