What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vewlix L cabs

In één woord: WOW. Wat had ik graag een goed gevulde bankrekening + ruimte gehad! Zo'n cab is natuurlijk fantastisch om te hebben!
 
Idd. Ik kan niet wachten om ze binnen te krijgen.

Zojuist nr. 8 uit de 12 verkocht!
 
Alleen DLX heeft 'm besteld. Voor zover ik weet is hij de enige die op Nozomi zit van de NL klanten.
 
waarschijnlijk een stomme vraag, maar is de vewlix L cab alleen geschikt voor 31K gamen? Ofwel, kun je er ook 15K boards aan hangen (met een ingebouwde CGA>VGA converter)? Zo ja, hoe is dan de beeldkwaliteit?
 
ÃŒk heb het zelf niet geprobeerd maar volgens mij had die Cell247 op AO of iemand op Neo-Arcadia het getest en was het resultaat niet denderend op 15K boards d.m.v. de ingebouwde scaler.
 
ckong":kvtve0gi said:
waarschijnlijk een stomme vraag, maar is de vewlix L cab alleen geschikt voor 31K gamen? Ofwel, kun je er ook 15K boards aan hangen (met een ingebouwde CGA>VGA converter)? Zo ja, hoe is dan de beeldkwaliteit?

Tja.. die vraag is eerder gesteld, en het antwoord kan niet anders dan 'kut' zijn. 15k low-res JAMMA op een full-HD LCD is gewoon sub-optimaal. To say the least ;-)
 
Jinxz":12n1cmhy said:
ÃŒk heb het zelf niet geprobeerd maar volgens mij had die Cell247 op AO of iemand op Neo-Arcadia het getest en was het resultaat niet denderend op 15K boards d.m.v. de ingebouwde scaler.

Welke scaler zit er in?

Hoewel er volgens mij niets gaat boven 15K gamen op een CRTmonitor ben ik zelf erg positief verrast wanneer ik bijvoorbeeld een SNES of andere ´lowres´ console via mijn budget scaler en een SLG3000 op een LCD monitor aansluit. Ik stel me voor dat dit ook voor lowres jamma pcb´s geldt in een Vewlix. Moet toch mogelijk zijn?
 
ckong":3epp43qj said:
Hoewel er volgens mij niets gaat boven 15K gamen op een CRTmonitor ben ik zelf erg positief verrast wanneer ik bijvoorbeeld een SNES of andere ´lowres´ console via mijn budget scaler en een SLG3000 op een LCD monitor aansluit. Ik stel me voor dat dit ook voor lowres jamma pcb´s geldt in een Vewlix. Moet toch mogelijk zijn?

Ben het met je eens, moet zeker "redelijk/tot goed" te doen zijn met een (goede) upscaler + eventueel een SLG..

Perfect wordt het nooit, maar we zullen zien!
 
Met de scaler bedoel ik de CGA->VGA PCB.

Maar ik denk inderdaad dat met de huidige kennis en beschikbare hardware er echt wel een mooie 15K oplossing moet zijn.
 
slg 3000????
Volgens mij had Almighty een oplossing gemaakt. Zoek maar ff hier op het forum.

Ik wil graag het volgende posten: Jinxz, doe mij ook maar een Vewlix....
Zit er alleen niet in jammergenoeg. :( :( :(
 
Da Dude; wees niet bang... ik zal wel het 1 en ander posten en proberen :)

Alleen duurt het nog even.... pffff... dat de dagen maar voorbij mogen vliegen!
 
*bump* Vandaag laatste dag om nog te bestellen. Morgen gaat de order de deur uit. Dus mocht je nog snel ergens een erfenis kunnen 'forceren' of de rekening van de vrouw kunnen plunderen, doe je ding !
;)
 
Hoever staat het eigenlijk met de bestelling van de Vewlixen ? Het is al een hele tijd stil daarover.
 
Back
Top