Ken
High Score Hunter
Een terugkerend fenomeen op het nozomi forum.
Een nieuwe 'verzin je eigen onderschrift bij de foto' mensen, en wel van de dames achter de balie bij Capcom. In 2003 heb ik een bezoekje gebracht aan het hoofdkantoor in Shinjuku en neem maar van mij aan je bij alle bedrijven op deze manier wordt onthaalt, en terecht.
Verzin je coolste onderschrift bij de foto en na een week zal ik zeggen wie de leukste had verzonnen en deze zal een eervolle vermelding krijgen in een nader te bepalen topic over members die een goed aandeel hebben gehad aan het forum.
Een nieuwe 'verzin je eigen onderschrift bij de foto' mensen, en wel van de dames achter de balie bij Capcom. In 2003 heb ik een bezoekje gebracht aan het hoofdkantoor in Shinjuku en neem maar van mij aan je bij alle bedrijven op deze manier wordt onthaalt, en terecht.
Verzin je coolste onderschrift bij de foto en na een week zal ik zeggen wie de leukste had verzonnen en deze zal een eervolle vermelding krijgen in een nader te bepalen topic over members die een goed aandeel hebben gehad aan het forum.