Hallo allen,
Helaas, omdat er definitief geen einde komt aan mijn RSI problemen, moet mijn woody weg. Het is zo'n coole Masterplay die ook MVS kan draaien.. Nu hangt het 1069-in-1 van Goatboy er in (de Masterplay was ook van het forum, ook iemand uit Almere)
De link: http://tinyurl.com/4jxjajh
Groeten, Bas.
Helaas, omdat er definitief geen einde komt aan mijn RSI problemen, moet mijn woody weg. Het is zo'n coole Masterplay die ook MVS kan draaien.. Nu hangt het 1069-in-1 van Goatboy er in (de Masterplay was ook van het forum, ook iemand uit Almere)
De link: http://tinyurl.com/4jxjajh
Groeten, Bas.