What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verkoop een Hoop!

N0VA

Regular Player
ok, heb alles zo juist verwijdert. ben er idd te laks mee omgegaan. ook had ik de tijdsdruk niet aan zien komen. ik zal er voor zorgen dat de eerst volgende keer dat ik iets te koop bied, het er allemaal duidelijk staat. ook ga de prijzen een stuk verlagen, ze waren idd wat te hoog. mijn excuses voor dit zooitje, zal mijn uiterste best doen om het goed te doen next time :)
 
WTF is dit? Staan we op de markt ofzo :) Hele mooie meloenen te koop!

Even serieus, ik ga koffie drinken want anders komt het niet goed denk ik, en jij moet wat aan je prijzen doen en wat aan je volgorde; eerst foto's dan tekst erbij :P
 
Eens met DLX, je openingspost slaat als een lul op een drumstel. Wil niet te bijdehand overkomen maar what about Marktplaats? Dit soort meuk hier dumpen like this lijkt me tevergeefs. Ik ga ook koffie drinken.
 
waarom is dit meuk? dit is wat ik te koop biedt, wat is er nou verkeerd aan retro stuff?! snap niet waarom jullie dit afkraken, het is gewoon stuff wat ik verkoop. ook zijn de prijzen laag geprijst als ik ze vergelijk met meeste prijzen online. zal het natuurlijk ook op marktplaats plaatsen maar dacht het eerst hier te plaatsen. juist omdat ik dacht dat men dit wel leuk vond hier... snap er eerlijk gezegd niet veel meer van... ook me opening zin slaat als een lul op een drum stel?! wat raden jullie me dan aan behalve foto's en tekst wat anders formuleren? graag reactie
 
Retro stuff is prima, maar wat zitten er überhaupt voor spellen bij, of is dat een verrassing? Daarnaast zijn je prijzen idd best aan de hoge kant afhankelijk van de games...

Succes.
 
Thnx voor je reactie sp33dfr34k :) idd mijn excuses betreft de foto's, zal ze gauw toevoegen.

voor de ps2 heb ik een hoop RPG, actie en race games. o.a. dark alliance 1 en 2, dark cloud en dark chronicle, dragon quest, god of war 1 en 2, siukoden 4, grandia 2, castlevania, splinter cell, time splitters 2, completen need for speed series, ridge racer 5, raodtrip adventures, roadkill etc.

snes, mistic quest, f zero, mario allstars, mario world, mario paint, super tennis, mr nutz, iss, iss deluxe etc.

gamecube, metroid prime, defender, mario kart double dash, mario dance dance mix, crash tag team racing, starfox adventure, pokemon XD etc.

misschien niet allemaal even leuk, maar tog een hoop goeie games vind ik zelf.
 
Hi NOVA,

De reacties komen voort uit het feit dat het niet duidelijk is wát je precies aanbiedt. Werk je post gewoon bij met wat foto's en een duidelijke omschrijving per aangeboden item (dus niet '12 games', maar even een lijstje van de titels, etc). Daarna zal niemand hier nog koffie gaan drinken ;-)
 
ok is goed, zal alles wat netter orderen en foto's erbij plaatsen, thnx voor je reactie :)
 
ok, heb wat dingen lager geprijsd en de namen van de games er bij geplaatst. alleen de games voor de ps2 ontbreken nog, maar dit zal ik voor vanavond plaatsen. foto's moeten nog ff wachten...
 
Had je al kans gezien wat foto's te maken? Dat maakt het makkelijker te zien in welke staat de consoles en games zijn.
 
heb echt haas geen tijd de laatste tijd. wil het graag posten maar heb momenteel ook geen camera... mijn mobielen camera is wazig, dus werkt niet. heb ook een hoop op marktplaats geplaats aangezien hier haast geen interesse naar is. de ps2 consoles met games zijn in een nieuwe staat. gamecubes en games zijn in een nette staat, vooral de witte boxed versie. snes games zijn in een goede staat alleen missen de meeste het doosje. heb voor een aantal wel de boekjes. gameboys zijn oud, maar verder ok. dit geld ook voor de gb advanses sp. nintendo ds is zwart boxed nog redelijk nieuw, goeie staat dus. games ook. sega en zbox ook in een nette staat. de dance dance mario mix boxed zijn in een hele goede staat, ook de game zelf. ook de commodore 64 is boxed en zeer netjes.
 
Ik wil niet bijdehand zijn, maar je instelling is wel een beetje triest! Geen moeite doen, maar wel verkopen.... tja zo werkt het niet natuurlijk!
 
beetje jammer dit.. heb toch alles geplaatst of niet? misschien niet naar u wensen maar wat ik te koop bied staat er gewoon. ok zitten geen foto's bij, dat is minder idd, maar daar heb ik wel mijn redenen voor. het is niet nodig om steeds zo onaardig te doen.
 
ik voel me aangesproken, ken :mrgreen:
maar ook op marktplaats gaat er weinig aandacht voor zijn als er geen plaatjes bij staan. gewoon weer bumpen als er plaatjes bij staan, en eerder niet wat mij betreft
 
...goed.... ik (DLX) zit op een zonnige maandag, d.d. 28 mei, lekker op dit forum te browsen... He denk ik; retro shit - dat is vet! Lees lekker verder en begin een beetje van binnen te huilen; wat verkoop je eigenlijk NOVA? Geen idee, setje dit, setje dat, setje zus, setje zo, en alles in 1 koop voor veel eurotjes....

Ahhh dat is jammer weer geen mooie deal met een verkoper kennen maken, die graag zijn spul verkoopt, omdat ik het niet zie, niet ruik, en niet weet (lees: lees) wat hij verkoopt.

Goed lang verhaal kort; ik wil het zien, ruiken, voelen, proeven, weten wat je verkoopt... that's it! Wellicht dat ik dan allang een deal met je had gesloten!
 
Back
Top